سرپرست سازمان لیگ در نامه‌ای خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال درخواست حق شخص اینترنتی فصل بیست‌وسوم لیگ برتر را مطرح کرد.

با توجه به سخت‌گیری سال‌های اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تلاش می‌کنند به وضعیت مالی تیم‌های ایرانی سر و سامانی بدهند. در همین رابطه اخیراً ابلاغیه سقف قرارداد هم مطرح شده و در چنین شرایطی باشگاه‌ها ناچار هستند به درآمدزایی مالی بیشتر فکر کنند.

یکی از راه‌های درآمدزایی البته حق پخش تلویزیونی است که در سال‌های اخیر باشگاه‌های کشورمان از آن بی‌بهره مانده‌اند. سرپرست سازمان لیگ که برای احیای حق پخش تلویزیونی اخیراً با رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی مکاتبه کرده بود، همچنین با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرده، پخش زنده مسابقات لیگ برتر و جام حذفی فصل آینده از طریق IPTV انجام شود.

ظاهراً واحد بازاریابی سازمان لیگ با چند شرکت IPTV مذاکره و پیشنهادات خوبی هم از شرکت‌های بین‌المللی طرف قرارداد AFC دریافت کرده است.

گفتنی است پیش از این مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره مشکل حق پخش اعلام کرده بود: الان درآمد باشگاه‌هایمان از کجا است؟ توانستیم حق پخش را بگیریم؟ الان که مشغول حذف حق پخش از برنامه هفتم توسعه هستند. یکی از مواردی است که امیدوارم مجلس به ما کمک کند و در برنامه‌ هفتم توسعه بگذارد یا حداقل شکل آن به گونه‌ای باشد که گرفتاری‌ها حل شود. این جزو مراحل صدور مجوز حرفه‌ای لیگ قهرمانان آسیا است و اتفاقاً جزو دستور هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای نشست فردا هم به شمار می‌رود.

 

https://www.uplooder.net/img/image/62/d4ed4f3fd195e8a4cad0fb5cf96dc030/14020328184445944277920110.jpg

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)