باشگاه شالکه آلمان برای بررسی وضعیت مهاجم جدید گالاتاسرای به فیفا درخواست داده است.

به نقل از ساکرنت، دیدار تیم‌های گالاتاسرای ترکیه و شالکه آلمان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب برگزار شد که به تساوی یک بر یک انجامید.

در این دیدار دیدیه دروگبا، مهاجم ساحل عاجی گالاتاسرای به میدان رفت که موجب اعتراض سران شالکه شده است. دروگبا تابستان گذشته راهی شانگهای شنهوا شد و در حالی که گفته می‌شد هنوز با این باشگاه چینی قرارداد دارد، در نقل و انتقال‌های زمستانی شانگهای را ترک کرد و به لیگ ترکیه آمد. دلیل این امر عدم پرداخت حقوق دروگبا در 3 ماه گذشته عنوان شده است. سران باشگاه شانگهای پس از این اتفاق در سایت خود اعلام کردند که از این کار دروگبا به شدت شگفت زده شده‌اند.

هفته گذشته فیفا مدرک موقتی را به دروگبا برای بازی در گالاتاسرای داد و اعلام کرد تا زمانی که موضوع مربوط به قرارداد او حل شود وی می‌تواند برای تیم ترک به میدان برود.

از سویی باشگاه شالکه درخواستی را به فیفا ارائه کرده و خواستار بررسی شرایط دروگبا در گالاتاسرای شده است. «تردیدهای بسیاری در مورد حضور دروگبا در لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد. این حق شالکه است که برای رسیدگی به این امر درخواست دهد. در قانون نقل و انتقال‌ها گفته شده که انتقال یک بازیکن باید بنا به توافق 2 باشگاه باشد ولی آنطور که ما می‌دانیم، باشگاه شانگهای برای خروج دروگبا از این تیم چراغ سبزی نشان نداده بود.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)