پرسپولیس نیوز : یک دروازه‌بان که در لیگ آسیا ویژن حضور دارد از سرمربی پرسپولیس خواست که به وی اجازه دهد تا در تمرینات این تیم شرکت کند.

بازیکنان تیم پرسپولیس که در نیمه دوم بازی کرده بودند پس از پایان بازی پشت دروازه رفته و به تمرینات بدنی و سرد کردن بدن مشغول شدند.

* کمک داوری که در لیگ دسته اول جان یک بازیکن را از مرگ حتمی نجات داده بود امروز به عنوان کمک داور بازی پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه پیکان‌شهر حاضر بود.

* بازیکنان تیم پرسپولیس فردا ساعت 10 صبح در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی به تمرین خواهند پرداخت. این تیم فردا در ساعت 16 دیگر دیدار تدارکاتی خود را در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار می‌کنند.

* یک دروازه‌بان که در لیگ آسیا ویژن بازی می‌کند امروز از برانکو درخواست داشت تا بتواند در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کند.

 

پس از اتمام بازی دوستانه پیکان و پرسپولیس یکی از دروازه بان ها که در لیگ آسیا ویژن بازی می کند به سمت برانکو آمد و به او گفت : شنیده ام گلر می خواهید؟ من دروازه بان خوبی هستم. می توانم به شما کمک کنم.

برانکو در  جواب به او یادآور شد: عزیزم اینجا پرسپولیس است و تیم بزرگی است ولی تو به تمرینات و بازی هایت ادامه بده. امیدوارم موفق باشی.

این دروازه بان در پایان به برانکو گفت: حداقل اجازه دهید با شما یک عکس یادگاری بیندازم وبرانکو هم درخواست او را قبول کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)