حضور مربی اسپانیایی مورد نظر یحیی گل محمدی به دلیل درخواست ۴۰۰ هزار دلاری او منتفی شده است.

ظاهرا این مربی را په‌په لوسادا مربی بدنساز و تازه وارد پرسپولیس به یحیی گل محمدی معرفی کرده بود اما این باشگاه قصد ندارد برای کمک مربی خودش چنین رقمی‌پرداخت کند.

پس از جدایی حمید مطهری از کادر فنی پرسپولیس، مدیران این باشگاه به دنبال جذب یک مربی برای حضور در کادرفنی سرخپوشان بودند و در همین رابطه نام‌هایی هم به میان آمد اما در نهایت هر کدام از این نفرات بنا به دلایلی به عضویت کادر فنی پرسپولیس در نیامدند.

در خبرها آمده بود یک مربی اسپانیایی با پرسپولیس به توافقات اولیه رسیده و قرار است به زودی وارد ایران شود تا کار خود را در کادر فنی پرسپولیس آغاز کند اما حالا از این باشگاه خبر می‌رسد که حضور این مربی اسپانیایی هم کنسل شده است. این مربی که گاسپار نام دارد قرار بود به زودی وارد تهران شود اما گویا روند مذاکرات به گونه‌ای بوده که حضور در پرسپولیس منتفی شده است.

در این میان شنیده می‌شود برخی مربیان داخلی و پیشکسوتان پرسپولیس مستقیم و غیر مستقیم برای همکاری با یحیی گل محمدی اعلام آمادگی کرده‌اند! جالب‌تر می‌شود وقتی بدانید یکی از همین مربیان که از قضا چند سالی هم درپرسپولیس توپ زده و پیشکسوت این تیم محسوب می‌شود نیز پیغام عجیب و غریبی به یحیی گل محمدی داده است: «برای من پول مهم نیست و حاضرم رایگان و مجانی در کنار شما باشم!»

هر چند این پیشکسوت جزو مردان خوشنام فوتبال ماست اما یحیی گل محمدی جوابی به این درخواست نداده است. سرمربی پرسپولیس یک مرد سرد و گرم چشیده و به شدت فنی می‌خواهد که بتواند جای خالی حمید مطهری را در پرسپولیس برای او پُر کند. دستیاری که پیدا کردن آن نزد پیشکسوتان پرسپولیس بسیار سخت و دشوار است. یک مربی با دانش که توانایی زیادی در طراحی و اجرای تمرین داشته باشد.

یحیی گل محمدی این ویژگی را فقط در دو ایرانی خلاصه می‌بیند؛ حمید مطهری و مجتبی حسینی. اولی پس از سال‌ها دستیاری یحیی گل محمدی و به رغم رد کردن پیشنهادات مختلف در پرسپولیس ماند اما حالا تصمیم گرفته است ماجراجویی جدیدی را در نساجی مازندران داشته باشد. دومی هم سرمربی پیکان است و به رغم اصرار فراوان یحیی گل محمدی دیگر حاضر نیست نفر دوم یک تیم از نظر فنی باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)