با وجود قول شفاهي چند بازيکن ليگ برتري براي پيوستن به استقلال، اين باشگاه هنوز نتوانسته مشکل اصلي خود را براي بستن قرارداد برطرف کند.

به گزارش تسنیم؛  باشگاه استقلال قصد دارد براي جبران ناکامي فصل گذشته با به خدمت گرفتن بازيکنان مدنظر خود تيم محکمي را براي فصل آينده روانه مسابقات کند. در همين راستا، علي نظري جويباري با دستور بهرام افشارزاده مديرعامل باشگاه استقلال مسئول نقل‌وانتقالات تيم فوتبال اين باشگاه شد و مذاکرات خود را با بازيکنان مدنظر امير قلعه‌نويي آغاز کرد.

در شرايطي که مذاکرات با مهره‌هاي مدنظر قلعه‌نويي به خوبي دنبال مي‌شود، به دليل مسدود بودن حساب باشگاه استقلال، آبي‌پوشان هنوز نتوانسته‌اند با بازيکن جديدي قرارداد ببندند. مسدود بودن حساب‌هاي باشگاه هم يکي از مشکلاتي است که به دليل بدهي‌ها باشگاه دامن‌گير استقلالي‌ها شده است.

ظاهراً نظري جويباري با بازيکناني چون هادي عقيلي، اميد ابراهيمي، علي حمودي و سجاد شهباززاده به توافق رسيده اما چون اين بازيکنان پيش قسط اول قرارداد خود را مي‌خواهند و حساب باشگاه مسدود است، امضاي قرارداد با آنها صورت نگرفته است.

مسئولان باشگاه استقلال از جمله افشارزاده و دو نفر از اعضاي هيئت مديره باشگاه در تلاش هستند ظرف شنبه و يا يکشنبه هفته آينده مشکل مسدود بودن حساب‌هاي باشگاه را برطرف کنند تا مذاکرات با مهره‌هاي مورد نظر باشگاه به امضاي قرارداد با آنها منجر شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)