پرسپولیس نیوز: شمار زیادی از هواداران پرسپولیس مقابل هتل این تیم در شهر قم تجمع کردند و به تشویق بازیکنان پرداختند.

در شرایطی که کمتر از 2 ساعت تا آغاز دیدار صبا و پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باقیمانده حدود هزار هوادار پرسپولیس مقابل هتل این تیم در شهر قم تجمع کردند و سرخپوشان را مورد تشویق قرار دادند. ازدحام جمعیت به حدی بود که در خیابان‌های مجاور هتل سرخپوشان ترافیک شدیدی ایجاد شد و اتوبوس حامل بازیکنان پرسپولیس با مشکل مقابل درِ هتل ایستاد.

*هواداران پرسپولیس به محض اینکه سعید شیرینی را دیدند او را مورد تشویق قرار دادند و از وی خواستند علی دایی را نزد آنها بیاورد.

*"محسن" چاق‌ترین پسر ایران در هتل محل سرخپوشان حاضر شد تا با بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم پرسپولیس عکس یادگاری بگیرد.

*سروصدا و هیجان هواداران پرسپولیس آنقدر زیاد بود که وقتی اعضای کادر پزشکی و تدارکات این تیم با لباس قرمز مقابل هتل حاضر می‌شدند آنها را تشویق می‌کردند.

 

*علی دایی بارها و بارها از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت. نکته جالب اینجا بود که تعداد  زیادی از هواداران را بانوان تشکیل می‌دادند و آنها هم مشتاق دیدار با سرخپوشان بودند.

*از صبح امروز تعداد زیادی از هواداران مقابل هتل پرسپولیس تجمع داشتند و با اتومبیل‌های خود و با پرچم قرمز در سطح شهر می‌چرخیدند. ازدحام زیاد باعث شده بود ماموران نیروی انتظامی برای کنترل هواداران دچار مشکل شوند.

*بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس همراه با استقبال شدید هواداران یکی‌یکی سوار بر اتوبوس شدند تا هتل پارسیا را به مقصد ورزشگاه یادگار امام (ره) قم ترک کنند. دایی، خلعتبری و نیلسون بیش از بقیه مورد تشویق قرار گرفتند.

*علیرضا حقیقی هنگام سوار شدن بازیکنان پرسپولیس جا ماند و دیرتر از بقیه بازیکنان خود را به اتوبوس رساند. در این بین یکی از هواداران به سمت او هجوم آورد و شروع به بوسیدن دروازه‌بان پرسپولیس کرد. حقیقی هم که از این موضوع ناراحت شده بود پس از لحظاتی که دچار مشکل شده بود، این هوادار را پس زد. به دنبال این موضوع ماموران نیروی انتظامی به سمت آن هوادار آمدند تا به ماجرا خاتمه دهند.

*دیدار صبا و پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت 18:15 در ورزشگاه یادگار امام قم آغاز می‌شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)