مرجع خبری پرسپولیس : یک نوجوان 14 ساله که نتوانسته بود بلیت طبقه اول را تهیه کند به شدت از این قضیه ناراحت بود.

 

نوجوان 14 ساله آبی پوشی که همراه پدر و برادرش برای تماشای دربی پشت درب غربی ورزشگاه آزادی نشسته بود به شدت از نحوه ورود هواداران به ورزشگاه انتقاد داشت و گفت: چرا 7 ساعت قبل از شروع بازی برای حضور در طبقه اول ورزشگاه بلیت وجود ندارد در حالی که عده‌ای تعداد زیادی از بلیت طبقه اول را در بازار سیاه خرید و فروش می‌کنند.

برای دیدن دربی هم باید پارتی داشته باشیم.

* از نکات جالب دیگر که مشاهده می‌شد گرم بودن بحث‌های کارشناسی قبل از آغاز دربی بود.

* پسر 20 ساله‌ای که از بروجرد برای تماشای دربی آمده، ‌گفت: این همه راه را برای تماشای بازی به تهران آمده‌ایم. شب گذشته تمهیدات خوبی برای اسکان هواداران در نظر گرفته شده بود و از مسئولان تشکر می‌کنم اما از ساعت 8 صبح تا زمان آغاز بازی چه طور می‌توانیم زیر آفتاب منتظر بمانیم. سال قبل هم که برای تماشای این مسابقه آمده بودم یک هفته سردرد داشتم و بیمار بودم.

* جوان استقلالی که پیراهن سیاوش اکبرپور را بر تن کرده بود از عدم تعهد مسئولان به اجرای بلیت الکترونیکی گلایه داشت و عنوان کرد عدم راه‌اندازی سیستم بلیت الکترونیکی باعث شده بازار سیاه در اطراف ورزشگاه به راه بیفتد.

مسئولان همواره می‌گویند که دوست داریم هواداران به ورزشگاه بیایند اما باید تسهیلات لازم فراهم شود.

* هوادار 35 ساله پرسپولیس که به همراه فرزندش برای تماشای دربی آمده گفت: خدا را شکر نسبت به بازی‌های گذشته وضعیت بهتر است. تنها امیدواریم دلالانی که همواره بازار سیاه بلیت به راه می‌اندازند شناسایی و این موضوع جمع شوند. امیدوارم مسئولان افرادی که سوءاستفاده می‌کنند را شناسایی و دستگیر کنند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)