حق پرسپولیس بود از موقعیتش استفاده کند/ بردشان را تبریک می گویم

 

مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان تیم فوتبال استیل آذین گفت : من به تیم پرسپولیس حق می دهم و برد این تیم را هم به تک تک بازیکنان این تیم تبریک می گویم اما حق ما شنیدن این صحبت ها نبود.

 

مهدی مهدوی کیا در گفتگو با برنامه نود در حالی که بغض کرده بود ادامه داد: علی دایی دوست من است و سال ها با هم همبازی بوده ایم اما من از ایشان گله دارم چرا ما را بی غیرت عنوان کرد.

 

وی افزود : اتفاقا من جزو کسانی بودم که گفتم حق تیم پرسپولیس بود که از موقعیتی که بدست آورد استفاده کند و این که سوشا مکانی مصدوم شد یا نشد هم اهمیتی ندارد و اشتباه این بازیکن این بود که بلافاصله بعد از اینکه توپ را بیرون زد از جایش بلند شد.

 

 

وی ادامه داد : حق تیم پرسپولیس بود که از این موقعیت استفاده کند و در شرایطی که این یک امتیاز به ما کمک نمی کرد امیدوارم این دو امتیاز منجر به موفقیت پرسپولیس شود اما بعد از به ثمر رسیدن گل اشپتیم آرفی حرکت زشتی انجام داد که بازیکنان ما را عصبانی کرد.

 

 

مهدوی کیا افزود : حتی اتفاقات این بازی نیز چندان من را ناراحت نکرد اما پس از بازی در خبر ورزشی دیدم که آقای دایی در کنفرانس مطبوعاتی گفت که من در بازیهای قبلی دیدم که بازیکنان استیل آذین در زمین راه می روند و در این بازی غیرتشان گل کرده است . من از آقای دایی سوال دارم در این چند سالی که در تیم ملی هم بازی بوده ایم چه بی غیرتی از ما دیده اند؟ این حرف ایشان حرفه ای نبود و مربی تیم دیگر حق اظهار نظر درباره بازیکنان سایر تیم ها را ندارد ، حتی اگر منظور ایشان شخص من نباشد من به عنوان کاپیتان وظیفه دارم از بازیکنان تیم خودم دفاع کنم. درست است که بازیکنان استیل آذین بیاند بگویند بازیکنان پرسپولیس بی غیرت بوده اند که 5 بازی پشت سر هم باختند؟ ایشان شش ماه است که زیر شدیدترین فشار هاست و در سخت ترین شرایط که آقای دایی استعفا کرد من از ایشان حمایت کردم چون رفاقت این گونه ایجاب می کند اما این حق رفاقت نبود که ایشان این گونه درباره ما صحبت کند.

 

وی تاکید کرد : ایشان نباید درباره تیم استیل آذین صحبت می کرد و من خودم ضعف تیم استیل آذین را قبول دارم. مگر آقای دایی با تیم بیلفلد به دسته دوم سقوط نکرد ؟ مگر من با تیم بوخوم به دسته دوم سقوط نکردم و به دسته یک بازنگشت؟ مگر فوتبال بوخوم تمام شد؟ ما قبول داریم که بد نتیجه گرفتیم و با کمال شجاعت این مسئله را قبول داریم.

 

مهدوی کیا در عین حال افزود: من به این موضوع عقیده دارم که مربیان استقلال و پرسپولیس زیر فشار هستند چراکه به نتیجه گیری احتیاج دارند و اصلا از آقای دایی و سپهر حیدری گلایه ندارم . من حتی ناراحت هستم چرا پرسپولیس زمانی 4-5 گل در ورزشگاه آزادی جلو می افتاد اما امروز مربیان استقلال و پرسپولیس به دلیل نداشتن ثبات فشار زیادی را تحمل می کنند و می خواهند نتیجه بگیرند و در دقیقه 94 چنین تصمیمی می گیرند نمی شود به ایشان خرده ای گرفت.

 

این بازیکن در پایان گفت : من فکر می کنم تمام جنجال بازی به خاطر حرکت بعد از گل بازیکن پرسپولیس بود. من خودم جزو کسانی بودم که به تک تک بازیکنان پرسپولیس تبریک گفتم اما متاسفم برای فوتبال ایران و مخصوصا تیم های استقلال و پرسپولیس که سالیانی 12-13 بازیکن در بوندسلیگا داشتند و درآمدزایی می کردند اما الان بازیکنان خارجی درجه پنجم ششم به فوتبال ما می آیند و حرکت زشتی که این بازیکن پس از گل انجام داد باعث به وجود آمدن جنجال ها شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)