دروازه‌بان تیم جوانان پرسپولیس گفت: از بچگی دوست داشتم دروازه‌بان شوم. عاشق بوفون بودم و الان رسیدن به پیراهن شماره یک پرسپولیس، انگیزه من برای تلاش بیشتر است.

اسماعیل اقبال‌جو افزود: متولد اسفند سال 78 هستم و دو سال از قراردادم با پرسپولیس مانده است. پنج سالی می‌شود که فوتبال را حرفه‌ای دنبال می‌کنم. از نونهالان پیکان شروع کردم و سال قبل به نوجوانان پرسپولیس آمدم.

وی ادامه داد: از بچگی دوست داشتم گلزنی کنم. در مدرسه و محله که فوتبال بازی می‌کردیم توی گل می‌ایستادم. عاشق بازی‌های بوفون بودم و این مساله علاقه من به دروازه‌بانی را بیشتر کرد. الان هم به دست آوردن پیراهن شماره یک تیم اصلی پرسپولیس، از انگیزه‌های من برای دروازه‌بانی است.

اقبال‌جو درباره فراز و نشیب تیم جوانان در این فصل اضافه کرد: در بازی‌های سخت و سنگین خیلی خوب بودیم ولی در بعضی بازی‌ها که باید امتیازات را کامل می‌گرفتیم اینطور نمی‌شد. شاید یک دلیلش کم تجربگی تیم بود. خیلی از بچه‌های ما، سال اول جوانان بودند ولی تیم پرسپولیس بازی‌های خوبی ارائه کرد که حاصل زحمت آقای عبدا…نژاد و اعضای کادر فنی بود. قطعا با حفظ همین تیم، جوانان پرسپولیس سال بعد از تیم‌های مدعی خواهد شد.

دروازه‌بان سرخپوشان در پایان تصریح کرد: من تمام تلاش خودم را می‌کنم که در مسیر پیشرفت حرکت کنم. در اینجا باید از خانواده‌ام و البته دایی خودم که برنامه‌هایم را دنبال می‌کند تشکر می‌کنم. همچنین باید از مربیانی که از روز اول و در تیم جوانان پرسپولیس برای من زحمت کشیدند قدردانی کنم، همچنین آقای ریاضتی که با دلسوزی پیگیر کار بچه‌ها می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)