مرجع خبري پرسپوليس :عصر رو سه شنبه جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با حضور بازیکنان تیم‌های پرسپولیس و استیل آذین، پس از صدور رأی برگزار شد تا مسوولان کمیته انضباطی دفاعیه بازیکنان محروم دو تیم را از نزدیک گوش کنند!

 

اقدام کمیته انضباطی زیاد به مذاق مسوولان باشگاه پرسپولیس خوش نیامد، به همین دلیل پرسپولیسی‌ها نارضایتی خود را با اعلام تعجب از دعوت بازيكنان پس از صدور راي نشان دادند و به ونوعی رفتار کمیته انضباطی را مورد نقد قرار دادند.

 

برخي صحبت ها از عفو بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در روزهای آینده خبر می‌دهد و در این خصوص ادعا مي شود، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که خود نیز متوجه اشکالات این احکام شده قصد دارد به زودی رحمان احمدی را تبرئه کند و از سوی دیگر مجوز بازی حضور علیرضا نورمحمدی مدافع تیم فوتبال برای حضور در بازی‌های لیگ برتر و بازی‌های جام حذفی را صادر کند تا این بازیکن بتواند در کنار پرسپولیسی‌ها بار دیگر به میدان برود.

منابع آگاه خبری اعلام کردند؛ به احتمال بسیار زیاد محورمیت دوماه علیرضا نورمحمدی به شکل قابل توجهی کاسته خواهد شد و وی با مجوز کمیته انضباطی می‌تواند در بازی تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سی و سوم مقابل تیم فوتبال سپاهان اصفهان به میدان برود و احتمال كاهش جريمه نقدي احمدي نيز وجود دارد.

گفتنی است، پس از صدور احکام کمیته انضباطی در خصوص بازی پرسپولیس و استیل آذین در رقابت‌های لیگ برتر انتقادات بسیار زیادی به نوع عملکرد کمیته انضباطی وارد شد که پس از این اعتراض‌ها رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در گفت و گویی تلویزیونی از احتمال کاهش محرومیت برخی بازیکنان خبر داد و  اعلام کرد اگر اشتباه کرده باشیم بدون تردید اشتباه خود را می‌پذیریم و بازیکنان محروم را با عفو رو به رو خواهیم کرد تا در حق باشگاهی اجحاف نشود.

چنانچه این اتفاق عملی شود این باری دومین بار ظرف هفته‌های گذشته است که کمیته انضباطی ابتدا بازیکنان یک باشگاه را محروم می‌کند اما پس از اعتراض مسوولان باشگاه رای به برائت آنها صادر می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)