خبرگزاری پرسپولیس : مسعود داستانی دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس شانه خود را به تیغ جراحی سپرد و در حال حاضر در وضعیت خوبی به سر می برد.

مسعود داستانی که چندی پیش از درد ناحیه کتف ابراز ناراحتی می کرد، پس از تشخیص عارضه از سوی کادر پزشکی به تیغ جراحی سپرده شد و در حال حاضر در وضعیت خوبی به سر می برد.

دکتر وجیه ا… چشمه سری در این ارتباط به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: داستانی از ناحیه شانه دچار مشکل بود. از او دو نوع تصویربرداری MRI با تزریق و بدون تزریق انجام شد که در نهایت تشخیص پزشکان متخصص پاره گی لبروم بود و جراحی تجویز شد. در پی این مساله با دستور آقای رویانیان که تاکید داشتند، اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود و با پیگیری های آقای سعید شیرینی برنامه ریزی صورت گرفت و داستانی در روزهای گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت.

وی ادامه داد: جراحی داستانی توسط یکی از بهترین جراحان متخصص شانه یعنی دکتر اصلانی و در یکی از بهترین بیمارستان های خصوصی صورت گرفت که در فدراسیون پزشکی ورزشی هم حضور دارند.

پزشک پرسپولیس در پایان افزود: جراحی با موفقیت انجام شد و در حال حاضر این بازیکن وضعیت خوبی دارد و دوران نقاهت را پشت سر می گذارد. همینجا جا دارد تا از مسئولان محترم باشگاه که پیگیر این مساله بودند و پزشک محترم این بازیکن تشکر کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)