مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی گفت که علت غیبت کادر فنی این تیم در نشست کمیته فنی باشگاه پس از دیدار با پرسپولیس بررسی خواهد شد.

صادق درودگر در گفت‌وگو با تسنیم درباره نشست کمیته فنی باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: این دومین جلسه کمیته فنی باشگاه بود که امروز (یکشنبه) با حضور اعضا برگزار شد. قرار بود که معارفه‌ای انجام شود و کادر فنی هم باید در این جلسه حاضر می‌شد اما این اتفاق رخ نداد.

مدیرعامل باشگاه ملوان اضافه کرد: تیم ما فعلا نیاز به حمایت دارد و در حال حاضر به این موضوع توجه نمی‌کنیم و تمرکزمان به بازی فردا مقابل پرسپولیس است. برای بازی فردا (دوشنبه) هم پاداش ویژه در نظر گرفته‌ام و در صورت پیروزی در رختکن این پاداش را به بازیکنان می‌دهم.

وی در پاسخ به این پرسش که «عدم حضور کادر فنی ملوان در نشست کمیته فنی باشگاه ملوان به معنای اعتراض به این کمیته است»، گفت: فعلا به این موضوع توجه نمی‌کنیم و پس از بازی آن را بررسی می‌کنیم. شاید اعضای کادر فنی دلایل قانع کننده‌ای برای غیبت‌شان داشته باشند.

درودگر همچنین درباره پرداخت بدهی بازیکنان ملوان گفت: امروز با هدایتی در این مورد صحبت کردم و قرار شد که او تا شب نقطه نظراتش را اعلام کند. امشب با او صحبت می‌کنم و فردا نتیجه را به بازیکنان اعلام خواهم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)