پرسپولیس نیوز: صادق درودگر، رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت که این سازمان سال گذشته سه برابر درآمد دو سال پیش درآمدزایی داشته است.

صادق درودگر در گفت‌وگو با برنامه «تهران ورزشی» درباره مشکل توپ‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: این قضیه مثل این است که از کارخانه بنز ماشین بخرید و کارخانه ایرانخوردو بگوید می‌خواهیم اشکالات آن را برطرف کنیم! کارخانه دربی استار به لیگ‌های هلند و بلژیک توپ می‌دهد و قدمتی ۶۰ ساله در تولید توپ دارد. روی توپ‌های ما عبارت برلیانس نوشته شده است که این یعنی بهترین محصول. آن وقت ما می‌گوییم این توپ‌ها اشکال دارد و تنبل است.

وی ادامه داد: عده‌ای فکر می‌کردند لیگ برتر امسال با توپ‌های پارسال برگزار می‌شود. به همین علت ۳۰ هزار توپ قاچاق وارد کردند و حالا جو رسانه‌ای ایجاد می‌کنند. تفاوت توپ‌های امسال با توپ‌های سال گذشته در قوت آن است. شما گل‌های از راه دور را بررسی کنید. سرعت، عدم جهت‌گیری توپ و عدم حرکت مواج آن، از نقاط قوت توپ‌های امسال است. برخی می‌گویند دروازه‌بانان توپ را در هنگام شوت نمی‌بینند. پس چطور آن را دفع می‌کنند؟ وقتی یک هفته ۱۰ گل زده می‌شود، عده‌ای می‌گویند به خاطر توپ‌هاست که منطقی نیست.

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال با اشاره به قرارداد سه ساله این سازمان با شرکت دربی استار گفت: ما مشکلی از این بابت نداریم و نماینده شرکت دربی استار امشب (دوشنبه) در برنامه فوتبال برتر که مجری آن، این موضوع را با خنده مطرح کرد، پاسخگوی کارشناسان خواهد بود. ما خواستیم که این شرکت، تمام مدارک و لایسنس توپ را بفرستد که این کار را انجام دادند. از کسانی که این کارها را در مدت اخیر انجام دادند، شکایت کرده و پیگیری حقوقی خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)