مدیرعامل باشگاه ملوان با انتقاد از عدم حمایت دولت گفت: باید با عوارض ماهی‌فروشی درآمدزایی کنیم!

صادق درودگر پس از جلسه اتحادیه فوتبال گفت: موارد خوبی در جلسه مطرح شد که اصلاح اساسنامه حقوق باشگاه‌ها یکی از این موارد بود. اتحادیه باید قدم‌های جدی‌تری بردارد تا حقوق باشگاه‌ها را بگیرد.

وی در خصوص شرایط ملوان اظهار داشت: از بازیکنانی که فصل قبل ما را تحمل کردند تشکر می‌کنم. هدایتی به صورت کامل از ملوان جدا شده و باید خودمان درآمدزایی کنیم. همه باشگاه‌ها از دولت پول می‌گیرند جز ملوان. همین چند روز پیش استقلال از وزارت ورزش یک میلیارد تومان پول گرفت اما باید از کجا پول بگیریم؟ شاید باید از عوارض ماهی فروشی درآمدزایی کنیم.

مدیرعامل باشگاه ملوان در مورد نامه رئیس‌جمهور به منطقه آزاد انزلی برای کمک به این باشگاه عنوان کرد: آن نامه توسط رئیس‌جمهور امضاء شده بود و تاکید کرده بودم که منطقه آزاد با باشگاه ملوان همکاری کند اما بعد از مدت‌ها پیگیری به ما گفتند این کار عملی نیست چون بودجه آن در هیئت وزیران مصوب نشده است. مردم انزلی چه گناهی کرده‌اند؟ مگر آنها برای نظام و کشور مشکلی ایجاد کرده‌اند که اینطور برخورد می‌بینند؟

درودگر ادامه داد: عملا از کجایی حمایت نمی‌شویم. اگر عدالت‌محوری شعار نیست و شعور است. باید به ما کمک کنند اما اگر این مسئله شعار است من حرف دیگری ندارم.

وی ضمن اشاره به این مسئله که بخش خصوصی در فوتبال حمایت نمی‌شود تصریح کرد: عاقبت بخش خصوصی در فوتبال تهدید و بی‌آبرویی است. اگر هم برای این بخش مشکلی بوجود می‌آید و به دادگاه می‌روند همه روزنامه‌ها آن را مطرح می‌کنند. هدایتی 6/5 میلیارد تومان به ملوان کمک کرد و باید 2 میلیارد تومان دیگر پول بدهد اما ما برای این افراد چه کاری انجام دادیم؟

مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: نتیجه سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی فوتبال خداحافظی است. هر رئیس‌جمهوری که روی کار می‌آید می‌گوید پرسپولیس و استقلال را خصوصی می‌کند. در 33 سال گذشته این اتفاق رخ نداده و در 33 سال آینده هم رخ نمی‌دهد. خصوصی‌سازی فقط یک شعار دهان پر کن برای انتخاب شدن است. 

درودگر درباره اهداف تیم فوتبال ملوان در فصل پیش‌ رو گفت: ما بازیکنان خوبی را از دست دادیم البته بازیکنان خوبی هم گرفتیم. ملوان جوان شده و هدف ما این است که جزء 10 تیم اول لیگ باشیم. ملوان همیشه در آخر جدول حضور داشت و فقط 2 دوره هفتم و نهم شده و ما هم سعی می‌کنیم همان را تکرار کنیم.

وی اضافه کرد: ملوان تنها باشگاهی است که ریاضت اقتصادی را رعایت کرده است. سال گذشته بودجه ما 11/5 میلیارد بود اما امسال به 6/5 کاهش پیدا کرده است. تازه آن را هم نمی‌توانیم بگیریم. ما با اسپانسری که داریم دنبال درآمدزایی هستیم اما زورو و سوپرمن نیستیم و باید حمایت شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)