سازمان لیگ نباید به او اجازه مربیگری بدهد

 

مرجع خبری پرسپولیس : كارشناس فوتبال معتقد است كه سازمان ليگ نبايد به فردي مانند لوكا بوناچيچ اجازه دهد كه در ايران مربيگري كند.

 

صادق درودگر با انتقاد شديد از مدير عامل باشگاه پرسپوليس به دليل مذاكره با لوكا بوناچيچ اظهار كرد: فوتبال ايران بازيچه دست دلال‌ها شده است. سازمان ليگ بايد به جاي پرداختن به موي سر بازيكنان، بساط اين افراد را جمع كند.

متاسفانه سازمان ليگ اصل كار را رها كرده و به جزئيات مي‌پردازد.

 

وي ادامه داد: لوكا بوناچيچ چند سال است كه فوتبال ما را به مسخره گرفته. او يك روز در سپاهان دعوا راه انداخت و به خاطر پول بيشتر به النصر رفت و سال بعد با يك دعواي ديگر راهي مس كرمان شد. او بارها در يك سال از دو باشگاه پول گرفت و كاري براي آن‌ها نكرد. در آخرين كار هم كه يك جنگ زرگري در سپاهان به راه انداخت و از اين تيم رفت.

 

درودگر افزود: سوال من اين است كه چرا سازمان ليگ اجازه مي‌دهد كه كسي مثل بوناچيچ باز هم در ايران كار كند. كارهايي كه او انجام داده بود و حرفي كه درباره ازدواجش در ايران زده بود، را اگر يك مربي ايراني انجام مي داد، سريع او را منشوري مي‌كردند، اما گويي فوتبال ما قصد دارد براي چندمين بار از يك سوراخ گزيده شود!

 

وي در ادامه با بيان اين كه اگر لوكا بوناچيچ به پرسپوليس بيايد، خيلي زود برخواهد گشت و اين بار رويانيان را هم با خود خواهد برد، خطاب به مدير عامل باشگاه پرسپوليس گفت: آقاي رويانيان! بوناچيچ پوست موزي است كه زير پايت انداخته‌اند! پرسپوليس بايد كسي را به عنوان مربي انتخاب كند كه بزرگ و با شخصيت باشد. نيمكت مربيان پرسپوليس جاي افرادي مثل محراب شاهرخي، منصور امير آصفي، علي پروين و علي دايي بوده است. شخصيت پرسپوليس را نبايد پايين بياوريد. از مسئولان پرسپوليس مي‌خواهم كه اين تيم را بازيچه نكنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)