مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی گفت: بعد از آنکه چند جوان به دایی فحاشی کردند تمامی تماشاگران سرمربی پرسپولیس را تشویق کردند.

صادق درودگر در گفت‌وگو با فارس، در مورد شکایت باشگاه پرسپولیس از باشگاه ملوان و اظهارات سالارکیا مسئول حقوقی پرسپولیس گفت: علی دایی یکی از چهره‌های برجسته ورزش کشور است و من از زمان دانشجویی با او رفاقت دارم و همواره به او احترام گذاشتم و تقریباً همیشه در کنار هم بوده‌ایم. در روز دیدار با پرسپولیس چند جوان به دایی بی‌احترامی کردند که این مسئله مورد مذمت هواداران و تمامی تماشاگران انزلی قرار گرفت و آنها علی دایی را تشویق کردند. باید به سالارکیا بگویم این اولین بار نیست که در ورزشگاه‌های ایران فحاشی می‌شود و آخرین بار هم نخواهد بود.

وی ادامه داد: در جام حذفی فصل گذشته در ورزشگاه آزادی هواداران پرسپولیس آنقدر به مازیار زارع فحاشی کردند که این بازیکن حتی نتوانست بازی معمولی خود را انجام دهد و تیم ما به هم ریخت.

مدیرعامل باشگاه ملوان با اشاره به سکوت دستگاه‌های فرهنگی در کشور گفت: مقصر فحاشی در ورزشگاه‌ها نه پرسپولیس است نه باشگاه ملوان و نه سایر باشگاه‌ها؛ این مسئله به خاطر خاموشی دستگاه‌های فرهنگی در کشور است و ورزش به تنهایی نمی‌تواند برای این معضل راه حلی پیدا کند زیرا دستگاه‌هایی که بودجه کلان فرهنگی می‌گیرند باید در این زمینه وارد شوند. نباید همه چیز را به خاطر بی‌احترامی و فحاشی چند جوان زیر سؤال ببریم. در ورزشگاه آزادی چند برابر انزلی به ما فحاشی شد پس نباید بی‌جهت به هم فشار بیاوریم.

درودگر تصریح کرد: بعد از بازی با پرسپولیس و با وجود شکست مقابل این تیم هواداران ما با آرامش ورزشگاه را ترک کردند هواداران پرسپولیس هم تیم‌شان را تشویق کردند و رفتند بدون آنکه مشکلی پیش بیاید باید به این مسائل زیبا هم دقت شود. اگر قرار بر شکایت بود ما باید قبلاً‌ از پرسپولیس شکایت می‌کردیم اما باید همدلی و همگرایی داشته باشیم.

وی با اشاره به کسر امتیاز از باشگاه‌ها گفت:‌ مطمئن باشید با کسر امتیاز و برخوردهای تنبیهی هیچ مشکلی حل نمی‌شود باید کار فرهنگی و تشویقی انجام دهیم در همان دربی گیلان من به اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی پیشنهاد دادم اعلام کند در صورتی که در دیدار داماش و ملوان فحاشی صورت نگیرد امتیاز کسر شده دو تیم برمی‌گردد اما این پیشنهاد تشویقی من عملی نشد و مورد قبول قرار نگرفت. باید قبول کنیم اگر تنبیه کارساز بود دیگر نباید شاهد فحاشی در ورزشگاه‌ها می‌شدیم.

مدیرعامل باشگاه ملوان در مورد اینکه محمد دایی گفته است فحاشی در انزلی از برخی شهرهای دیگر هم بدتر بود، گفت: من این کار را تأیید نمی کنم اما بازهم می‌‌گویم بعد از این کار ناپسند چند جوان کم سن و سال و هیجان‌زده بیشتر مردم دایی را تشویق کردند اما معتقدم باید با این مسائل به طور ریشه‌ای برخورد شود.

درودگر در مورد اینکه پدر سعید عزت‌اللهی روز دیدار با پرسپولیس او را از رختکن تیم با خود برد، گفت:‌ برای من سعید عزت‌اللهی مهم است او یک جوان آینده‌دار در فوتبال کشورمان است و می‌دانم که به حقش خواهد رسید او یکی از پدیده‌های فوتبال ما است و باید از کنار برخی مسائل بچگانه نیز عبور کرد و به این کارها توجه نکرد. سعید عزت‌اللهی قطعاً مسیر پیشرفت خود را پیدا می‌کند به آنچه استحقاقش را دارد می‌رسد او از یک باشگاه برزیلی پیشنهاد جدی و رسمی داشت که پدرش با این انتقال موافقت نکرد. بنابراین باید ببینیم کدام باشگاه دیگر به او پیشنهاد می‌دهد اما باید بگویم کسی که به او مشورت می‌دهد مشورت خوبی نمی‌دهد.

وی در مورد دیدار روز یکشنبه با استقلال در جام حذفی گفت: برای ما حضور در جام حذفی مهم است و ملوان همواره در این مسابقات درخشش داشته ما حتماً استقلال را می‌بریم یعنی تلاش‌مان این است به این هدف برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)