مدیرعامل باشگاه ملوان عکس‌هایش با پژمان نوری را در اختیار «تسنیم» قرار داد.

صادق درودگر صبح امروز در واکنش به اظهارات پژمان نوری گفته بود: «در فرودگاه با پژمان نوری عکس هم دارم. کاری نکن که آن عکست را نشان دهم. افرادی هم اطراف ما حضور داشتند و در تصویر هم مشخص است. حتی نوری در طرف دیگر بود و من از یکی از مسئولان فرودگاه خواهش کردم که او را برگرداند. تصویری که یکی از معاونان باشگاه گرفته است نیز موجود است.»

پس از این موضوع پژمان نوری به این مصاحبه واکنش نشان داد و خواستار انتشار عکس‌هایش شد که این موضوع با واکنش مدیرعامل باشگاه ملوان مواجه شد و درودگر عکس‌های دو نفره خود با نوری را در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار داد.

درودگر در توضیح این عکس‌ها به خبرنگار تسنیم گفت: این عکس‌ها دقیقا مربوط به روزی است که نوری برای عقد قرارداد با استقلال از فردوگاه راهی تهران بود. نوری مقابل سه شاهد که اگر لازم شود در مورد این عکس‌ها شهادت می‌دهند به من گفت برای خرید اتومبیل به تهران می‌رود و دوباره قصد بازگشت به انزلی را دارد. آقای نوری دیدم چطور  ماشین خریدی!

وی ادامه داد: اگر دقت کرده باشید نوری در زمان عقد قرارداد با استقلال هم همین پیراهنی که در عکس به تن دارد به تن داشت. حالا مشخص شد چه کسی دوروغ می‌گوید.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندر انزلی ضمن انتقاد از پژمان نوری اظهار داشت: این بازیکن 4 مرتبه در بدترین شرایط ملوان را تنها گذاشت، یک بار با حضور در پگاه گیلان، یک بار با حضور در پرسپولیس، یک بار با حضور در امارات و حالا هم با حضور در استقلال. درست هر زمانی که ملوان به نوری نیاز داشته این بازیکن به ملوان پشت کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)