مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: آقای رییس‌جمهور! نام محمد دادگان را هم مجلس فریاد می‌زند و هم مردم.

به گزارش اوج، صادق درودگر که در حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال با با علی کفاشیان درگیری لفظی پیدا کرد، درباره‌ این اتفاق اظهار داشت: بحث بر سر خرید ساختمان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بود که ایشان گفتند سازمان تربیت بدنی وقت نیمی از پول آن را داده ولی من گفتم که این‌گونه نبوده و سازمان پولی نداده است. کفاشیان به من گفت که حرف نزنم اما من گفتم که حرف می‌زنم و او کوچک‌تر است که به من اجازه‌ این کار را ندهد!

مدیرعامل باشگاه ملوان در ادامه گفت: دکتر روحانی گفته در 50 روز به اندازه‌ 500 روز در سیاست خارجی کار کرده است. این خیلی خوب است و از او تشکر می‌کنم اما عملکردشان در ورزش خیلی بد بوده است. ایشان برای معرفی وزیر، کمیته 12 نفره‌ای تشکیل داد که آنها به 2 نفر رسیده است؛ دکتر دادگان و سلطانی‌فر. وقتی سلطانی‌فراز مجلس رای اعتماد نگرفت رییس‌جمهور باید به رای کمیته 12 نفره‌اش احترام می‌گذاشت و دادگان را به مجلس معرفی می‌کرد.

وی ادامه داد: آقای رییس‌جمهور! نام محمد دادگان را هم مجلس فریاد می‌زند و هم مردم. آیا نمی‌شنوید؟ اگر نام او را به مجلس اعلام کنید صد در صد رای می‌آورد چون فرد کاردان و مدیری است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)