مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: نباید با آبروی دو سه نفر بازی شود، ما مردانه داماش را شکست دادیم.

صادق درودگر  در واکنش به صحبت‌های شب گذشته امیر عابدینی در برنامه 90 اظهار داشت: عابدینی مدیر باتجربه‌ای است که سالها در فوتبال ما حضور داشته است. او حتی رئیس فدراسیون هم بوده و به عقیده من مدیری است که سوخت شده است زیرا از خودش هم در فوتبال خرج کرده و من به او احترام می‌گذارم. ایشان استاندار بوده و حتی پای وزارت هم حضور داشته است. با این حال به خاطر مشکلاتی که داماش دارد عابدینی خسته شده و شاید از سر خستگی این صحبت‌ها را مطرح می‌کند اما برای عابدینی خوب نیست که چنین حرفهایی را بزند.

وی ادامه داد: در دربی گیلان سعید مظفری زاده به خوبی قضاوت کرد و پنالتی‌ای که گرفت کاملا درست بود و اخراج هم کاملا درست بود. مظفری زاده در بازی داماش و ذوب آهن هم داوری کرد که در آن بازی داماش با 5 گل حریفش را شکست داد و دو سه اشتباه داوری هم در آن بازی رخ داد. بنابراین این اتفاقات در فوتبال طبیعی است.

مدیرعامل ملوان ادامه داد: عابدینی در مورد صادق صدیقی ناظر بازی هم صحبت‌هایی را مطرح کرد. ما یک سال و نیم پیش در انزلی با نظارت صدیقی بازی را به داماش باختیم پس این صحبت‌ها درست نیست مگر ناظر چه کاری می‌تواند در جریان بازی انجام دهد؟ اگر بگوییم ناظر با داور دوست دست و فلان تیم برنده می‌شود و یا اینکه ناظر با داور دشمن است و فلان تیم برنده نمی‌شود این معادله درست نیست. ضمن اینکه ملوان مردانه داماش را با سه گل شکست داد آن هم در روی زمین چمن مصنوعی که به آن عادت نداشتیم.

درودگر تصریح کرد: به نظر من عابدینی با دو هدف این صحبت‌ها را مطرح می‌کند. اول می‌خواهد گزارش رفتار زننده تماشاگران داماشی در بازی با ملوان تحت تاثیر قرار بگیرد و در این مورد اتخاذ تصمیم نشود و دوم اینکه او می‌خواهد تیمی که سه گل خورده را برگرداند. عابدینی کارش را حرفه‌ای انجام می‌دهد اما نباید با آبروی دو سه نفر بازی شود. چرا مظفری‌زاده را زیر سوال می‌برد. او نیاز مالی ندارد ضمن اینکه این داور داور همان مسابقه‌ای است که داماش در آن با 5 گل پیروز شد.

مدیرعامل ملوان با تشکر از مسئولان انتظامی استان گیلان گفت: می‌خواهم از سرهنگ علیپور فرمانده یگان ویژه و شعبانی فرمانده نیروی انتظامی گیلان تقدیر و تشکر ویژه‌ای داشته باشم که تا آخرین لحظه در ورزشگاه حضور داشتند تا تیم میهمان به راحتی از ورزشگاه خارج شود به غیر از 7 خودروی تماشاگران ما که از مسیری غیر از مسیر معرفی شده از سوی نیروی انتظامی حرکت کردند برای اتوبوس ما و سایر هواداران ملوان مشکلی پیش نیامد اما 7 خودروی تماشاگران ما که از مسیر دیگری رفتند خسارت دیدند.

درودگر در مورد خداحافظی پاشینکو دروازه‌بان ملوان گفت: بازی با راه‌آهن بازی خداحافظی این دروازه‌بان است و او بعد از این مسابقه برای نیم‌فصل از ما جدا می‌شود و البته دوباره به تیم ما بازخواهد گشت. او به دلیل مشکلات خانوادگی نمی‌تواند در ملوان بماند. ما هم برایش مراسم تقدیری در این بازی برگزار می‌کنیم. او یک دروازه‌بان کاملا حرفه‌ای است که تماشاگران، بازیکنان، مدیریت و کادر فنی ملوان از او رضایت کامل دارند و می‌خواهیم در این بازی مراسم خداحافظی شایسته‌ای برایش برگزار کنیم.

مدیرعامل ملوان در مورد اهتزاز پرچم روسیه در ورزشگاه عضدی رشت گفت: تا جایی که من یادم می‌آید هر آدمی پرچم کشور خودش را به دست می‌گیرد اما نمی‌دانم به چه دلیل برخی از تماشاگرانی که از طرف داماش آمده بودند پرچم روسیه در دست داشتند آن هم پرچم 40 متری. شاید این مسئله سابقه تاریخی داشته باشد اما باید مشخص شود چه کسی هزینه درست کردن این پرچم را داده و چگونه وارد ورزشگاه شده است. دوربین‌های ورزشگاه عضدی رشت می‌توانند این مسئله را مشخص کنند. باید با هر آدمی که اینگونه مسائل را ایجاد می‌کند برخورد شود نباید رفتار حرمت‌شکنانه داشته باشیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود در انزلی هم پرچم تایلند در دست تماشاگران این تیم است گفت: آن پرچم پرچم تایلند نیست پرچم مولداوی است و در هر دروازه‌ای که سرگئین پاشینکو حضور دارد آن را نصب می‌کنند آن هم برای تقدیر از این دروازه‌بان اهل مولداوی.

درودگر در مورد اینکه بخش خصوصی که قرار بود به باشگاه ملوان بیاید چه شد گفت: من در این مورد اطلاعی ندارم و هنوز هیچ اتفاق خاصی برای حضور بخش خصوصی‌ای که برخی گفته‌اند رخ نداده است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)