مديرعامل باشگاه ملوان مي گويد اين باشگاه نتوانسته به لحاظ مالي درخواستهاي حسن اشجاري را بر آورده کند و به همين خاطر اين بازيکن جذب اين تيم نشد.

صادق درودگر اظهار کرد: پس از پيشنهاد احمدزاده براي جذب حسن اشجاري مذاکراتمان را با اين بازيکن آغاز کرديم اما با توجه به پيشنهاد مالي اين بازيکن و درخواستش براي پرداخت يک جاي پول نتوانستيم با اين بازيکن به توافق برسيم و تمامي اين روند با نظر سرمربي تيممان پيش رفت.

به گزارش ايسنا ، وي افزود: به هر حال مشکلي نيست که اشجاري به استقلال رفته. خدا کند همه بازيکنان در جايي بازي کنند که علاقه دارند. نه براي ما بازيکن کم است و نه براي بازيکني مثل اشجاري تيم. ما پس از به توافق نرسيدن با اين بازيکن تلاشمان را براي جذب بازيکناني که مورد نظر سرمربي تيم هستند ادامه خواهيم داد.

درودگر در پاسخ به اين سوال که پيشنهاد مالي اشجاري بالا بود که نتوانستيد اين بازيکن را جذب کنيد، گفت: باشگاه ما نظم دارد و بر اساس نرمي که تعيين کرده ايم مي توانيم به بازيکنان پول بدهيم. ما حتي در پاداشهايمان هم اين مساله را در نظر مي گيريم و بزرگترين بازيکن ما يعني پژمان نوري هم مي گويد اگر مي خواهيد پاداش بدهيد به همه بدهيد. ما اگر مي خواستيم با پيشنهاد سنگين اشجاري موافقت کنيم بايد اين پول سنگين را به همه بازيکنان تيم مي داديم که اين امکان پذير نبود.

وي در پاسخ به اين سوال که پس با اين وضع معلوم مي شود استقلال مانند پرسپوليس مشکل مالي ندارد، گفت: ان شاءالله خدا به پرسپوليس و استقلال بيشتر هم بدهد اما دولت عدالت محور بايد همه باشگاه ها را به يک چشم نگاه کند و حتي به باشگاههاي خصوصي هم براي زنده ماندن کمک کند اما بايد بگويم با وجود دهها بار نامه نگاري و استفاده از هر راه و روشي يک ريال هم نتوانسته ايم از دولت کمک بگيريم. دولت بايد از باشگاههاي پرطرفداري نظير تراکتورسازي، فجرسپاسي، شاهين، ملوان و … حمايت کند.

درودگر در حالی از مشکلات مالی ملوان سخن می گوید که مالک این باشگاه به بازیکنان قول داد در صورت قرار گرفتن در بین سه تیم اول به هر کدام یک دستگاه خودرو جایزه می دهد! هدایتی همچنین قصد داشت در صورت اول شدن کریمی بازیکن پرسپولیس در انتخابات AFC به وی یک دستگاه خودروی گران قیمت اهدا کند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)