مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: در دیدار امروز فکر می‌کنم پرسپولیسی‌ها خوش‌شانس بودند که پیروز شدند.

به گزارش فارس محمد‌صادق درودگر پس از شکست یک بر صفر ملوان برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شانس با پرسپولیسی‌ها یار بود. فقط امیدوارم گلی که آنها به ثمر رساندند آفساید نبوده باشد در مجموع بازی خوبی بود اما آن را زیادی حساس کردیم.

وی ادامه داد: 10 نفره شدن پرسپولیس به ضرر ما بود. فکر می‌کنم اگر هر دو تیم 11 نفره بازی می‌کردند شانس ما برای پیروزی بیشتر می‌شد. به هر حال پرسپولیس تیم خوش‌شانسی است و توانست امروز پیروز شود. برای ما هم چیزی تمام نشده است و به آینده امیدواریم.

مدیرعامل باشگاه ملوان در خصوص ارائه بازی جوانمردانه از سوی بازیکنان تیمش گفت: این وظیفه تمام بازیکنان است که جوانمردانه بازی کنند حتی اگر در یک صحنه 50 درصد احتمال دهند که بازیکن حریف مصدوم شده است. فکر می‌کنم بازی جوانمردانه اصل انسانی است و خوشحالم که بازیکنانم به خوبی وظیفه‌شان را در این مورد انجام داده‌اند.

درودگر در مورد قطع برق در جریان مسابقه خاطرنشان کرد: احساس می‌کنم ناگهان چیزی ترکید اما خوشبختانه زود رفع شد و بازی به جریان افتاد.

وی در پاسخ به این سوال که با این شرایط چگونه می‌خواهیم میزبان جام ملت‌های آسیا شویم تصریح کرد: شاید این اتفاق هشداری بود تا مسئولان از حالا شرایط را اصلاح کنند تا دیگر از این اتفاقات رخ ندهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)