جریمه 10 درصدی اعضای تیم پرسپولیس در پی نتایج چند دیدار اخیر تبدیل به حاشیه جدیدی شده است.

امروز قرار بود جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شود؛ اما سه تن از اعضا در نشست حاضر نشدند.

امروز نشستی در باشگاه پرسپولیس با حضور رضا درویش مدیرعامل که عضو هیئت مدیره نیست، حدادی و پوراحمدی دو عضو هیئت مدیره باشگاه برگزار شد.

قرار بود سایر اعضای هیئت مدیره هم در نشست باشند؛ اما دلبری، خبیری و شهریاری در جلسه حضور نداشتند. در مورد دلبری گفته می‌شود بعد از آخرین حضور اعضای هیئت مدیره در تمرین سرخپوشان وی از رفتار بازیکنان ناراحتی‌ای به دل گرفته است؛ اما ظاهرا خبیری و شهریاری که مخالف جریمه بودند در نشست شرکت نمی‌کنند.

از شب گذشته شایعه جریمه 10 درصدی کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس مطرح شد اما این شایعه با وجود تکذیب، امروز رسانه‌ای شد تا شاهد اوج گرفتن اختلافات در این باشگاه بیش از گذشته باشیم. این جریمه البته هنوز به صورت رسمی از سوی باشگاه اعلام نشده و به نظر می‌رسد مدیران پرسپولیس این موضوع را به صورت رسمی گردن نخواهند گرفت اما آنچه مشخص است این است که این جریمه 10 درصدی پرسپولیس را وارد چالش‌های زیادی خواهد کرد.

در این باره شنیده شد که شب گذشته رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به صورت تلفنی با چند عضو هیأت مدیره گفت‌ وگوهایی انجام داد تا نظر موافق آنها را برای این جریمه جلب کند که به نظر می‌رسد فقط 2 الی 3 نفر از اعضای هیأت مدیره با این موضوع به صورت ضمنی و تلفنی موافقت کردند. جالب‌تر اینجا است که جلسه هیأت مدیره در این باره برگزار نشده و به نظر می‌رسد بدون مصوبه هیأت مدیره و تنها با چند تماس تلفنی این جریمه برای سرخ‌پوشان لحاظ شده است.

یک عضو کادرفنی پرسپولیس به مسئولان باشگاه پیغام داده جریمه ای که کرده اید قانونی نیست و تنها نتیجه‌اش این است که به جای حمایت واقعی و کمک کردن به تیم شرایط را بهم می‌ریزید و آرامش را از تیم می‌گیرید و اجازه نمی دهید تیم در تعطیلات پیش رو برای جبران نتایج تلاش کند آن هم در حالی که چند بازی سخت در پیش است و تیم سه چهار مصدوم دارد که اغلب آنها عناصر خط حمله هستند.

او در پیغام خود گفته وقتی هنوز بابت دو فصل قبل به تیم بدهی دارید چطور راحت اقدام به جریمه می کنید. مهاجم که نگرفتید و مهاجمان تیم هم رفتند، الان هم که با مشکل مواجه شده ایم چنین کارهایی می کنید و بعد می گویید ما حمایت می کنیم. وی گفته آیا تیم هایی که نتوانستند این سالها جام بیاورند هم همین واکنش ها را نسبت به تیمشان داشته اند؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)