مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید که به دنبال جذب بازیکن شاخص است تا سرخ‌پوشان بتوانند در لیگ نخبگان آسیا به گمشده‌ای که دنبالش هستند، برسند.

رضا درویش در مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس، اظهار داشت: یقیناً همه اذعان دارند که تیم بزرگی مانند پرسپولیس که سرمایه ملی این جامعه محسوب می‌شود برای گذراندن اموراتش باید سختی‌های زیادی را متحمل شود؛ به این دلیل که قبل از خصوصی‌سازی باشگاه و پیدا کردن مالک، مثل یک بچه یتیم بود. هر روز باید به جایی می‌رفتیم و می‌گفتیم یک جایی متولی امور ما شود و ما را تامین کند.

وی افزود: اگر بخواهند در 40 سال گذشته از یک تصمیم برجسته بگویند، من فکر می‌کنم این بحث خصوصی‌سازی باشگاه است. قریب سی و چند سال است به جهت ارادتی که خدمت آقای علی پروین و محمود خوردبین دارم، در چند و چون باشگاه پرسپولیس بودم. اطلاع دارم با چه معضلاتی مواجه بوده است اما در این یک سال اخیر و بالاخص چند ماه گذشته وقتی باشگاه متولی پیدا کرد، شرایط بهتر شد. شاید به زبان گفتن اینکه شما هزار میلیارد تومان بدهی پرداخت کنید، آسان باشد اما تامین ریال، ریال این پول، کار طاقت فرسایی بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: خدا کمک کرد و بحث خصوصی‌سازی به نتیجه رسید. امروز ما می‌توانیم به خودمان ببالیم که راهنمایی بزرگان، مالکین اصلی و سرمایه‌های بزرگ این باشگاه به ثمر رسیده است. همین امروز که خدمت شما هستم تمام تیم‌های پایه پرسپولیس( امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان) در رده قهرمانی هستند. شاید یکی از این تیم‌ها نایب قهرمان باشد. این موارد جز با برنامه‌ریزی دقیق میسر نبود.

درویش راجع به بی‌سابقه بودن استفاده از 6 بازیکن رده‌های سنی پرسپولیس در تیم بزرگسالان این باشگاه، اذعان کرد: شاید در سال‌های گذشته کسی سراغ نداشته باشد که تیم بزرگسالان پرسپولیس از 6 بازیکن رده‌های سنی در لیست خود بهره بگیرد.

وی در مورد تقاضاهای زیاد در مورد جذب بازیکن جدید برای پرسپولیس، گفت: در هر محفلی که هستیم به ما می‌گویند جذب بازیکن جدید چه شد؛ البته قبول دارم که تیم بزرگ، بازیکن بزرگ می‌خواهداما همین امروز که خدمت شما هستیم، هیچ تیمی پشتوانه پرسپولیس را ندارد. 6 بازیکن ذخیره ما که در هر بازی نمی‌توانند در ترکیب 11 بازیکن اصلی باشند، هر کدام به تنهایی جزو بازیکنان شاخص لیگ ایران هستند. ما به دنبال جذب بازیکن شاخصی برای تیم هستیم تا بتوانیم در لیگ نخبگان آسیا به گمشده‌ای که دنبالش هستیم، برسیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به شرایط پرسپولیس در هفته‌های پایانی فصل گذشته، عنوان کرد: در فصل گذشته لطف خدا، زحمات بازیکنان ما را به ثمر رساند. اگر ما همه 8 بازی خود را با برد پشت سر می‌گذاشتیم اما نتایج تیم‌های دیگر آن‌طور رقم نمی‌خورد، شاید قهرمانی برای ما مهیا نمی‌شد اما این زحمات ثمر داد و خدا کمک کرد تا ما قهرمان شویم. من از نزدیک یا دورادور تیم‌های زیادی را شاهد بودم. این وفاق و همدلی که این فصل و فصل گذشته در پرسپولیس داشتیم؛ در هیچ تیمی نبود. از مدیریت کم‌نظیر آقای پیروانی هم نمی شود گذشت. با تلاشی که او انجام داد، دوستی و رفاقت بی‌نظیری در تیم پرسپولیس به وجود آمد؛ البته برخی حاسدان این همدلی‌ها را نمی‌تابند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)