مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می کند و جایی غیر از این تیم را برای او متصور نمی‌شویم.

رضا درویش پس از عیادت از علیرضا بیرانوند پس از عمل جراحی فک این بازیکن، اظهار داشت: او علاوه بر اینکه بازیکن پرسپولیس است، سرمایه ملی ایران محسوب می‌شود و ما با بازیکنانمان سوای قرارداد، انس گرفته‌ایم. به‌عنوان بزرگتر وظیفه داریم که به شرایط آنان سرکشی کنیم. دعا می‌کنیم علیرضا هر چه زودتر سلامتی‌اش را بدست آورد و در میادین بدرخشد. علیرضا از ستون‌های فوتبال ایران، آسیاست و شاید هم دنیا باشد.

وی افزود: این بازیکن تا یکی دو ساعت دیگر مرخص می‌شود اما تا دو هفته باید کاملا استراحت کند و پس از 20 تا 25 روز می‌تواند تمرینات سبک خود را شروع کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد با نشستی که با یحیی گل‌محمدی برگزار کرد، تصریح کرد: جلسه خوبی داشتیم درباره شروع فصل او خواسته‌هایش و بازیکنان مورد نظرش برای جذب را ارائه کرد. با همه نفراتی که باید قراردادشان تمدید می‌شد، صحبت صورت گرفته و طی یکی دو روز آینده به ترتیب برای تمدید می‌آیند. دو – سه بازیکن جدید هم گل محمدی پیشنهاد داد تا برای جذب آنها اقدام کنیم.

وی در رابطه با اردوی پیش فصل سرخپوشان خاطرنشان کرد: پیشنهاد اردوی خارجی داشتند که در حال پیگیری هستیم.

درویش در رابطه با قوانین جدید و محدود کننده نقل و انتقالاتی تصریح کرد: متاسفانه برای اینکه قانونی اجرا شود باید از قبل برنامه ریزی کنند و بازخوردی بگیرند. صرف اینکه بخش نامه کنند و دیگران مطیع باشند و اجرا کنند دور از ذهن است. شما آمدید و همه کسانی که بین ۲۳ و ۲۵ سال بودند را حذف کردید. جایگزین آن چه گذاشتید؟ برای تیمی که قرار است در آسیا شرکت کند، اینها ظاهرا مد نظر مسوولان نیست. تدوین قوانین باید پشتوانه داشته باشد. رقیبان برای حضور در آسیا هزینه چند صد میلیون دلاری می‌کنند اما ما در صدد این هستیم که کوچک‌ترین امکانات را هم محدود کنیم و برای خیلی از مسئولان ما دغدغه نیست.

درویش درباره بیرانوند و ماندنش گفت: بیرانوند ایرانی است و در ایران پرسپولیسی است، مگر به جز پرسپولیس کسی جایی برای او متصور است؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)