با اعلام مدیرعامل سهامدار اصلی باشگاه پرسپولیس، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این باشگاه تا پایان لیگ بیست‌وسوم به فعالیت خود در جمع سرخپوشان ادامه می‌دهند.

سید محمد مهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر پس از برگزاری مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: امیدواریم با توجه به بنیه مالی بانک‌های حاضر در کنسرسیوم مالکیت پرسپولیس، آنها پشتوانه پرسپولیس باشند و دغدغه هواداران برطرف شود. امیدواریم پرسپولیس دغدغه‌ای بابت پرداخت دستمزدها نداشته باشد. همچنین برندی که باشگاه با سابقه پرسپولیس دارد، ان‌شاءالله بتواند مقوم هم بشود. امیدواریم که دغدغه هواداران که بیشتر به موضوعات بیرون از زمین بود نیز برطرف شود.

وی اظهار داشت: ان‌شاءالله دیگر باشگاه پرسپولیس در خصوص مسائل مالی و پرداخت هزینه‌ها دغدغه‌ای نداشته باشد و هواداران به موضوعات فنی داخل زمین متمرکز باشند. امیدواریم که با پیروزی‌ها و کامیابی‌هایی که باشگاه پرسپولیس خواهد داشت، روند تعالی این باشگاه طی شود.

مدیرعامل بانک شهر که بانک زیرمجموعه او مالک 30 درصد سهام باشگاه پرسپولیس خواهد بود، در مورد سمت مدیرعاملی این باشگاه گفت: درویش حداقل تا پایان 5 هفته‌ای که از لیگ برتر باقی مانده همچنان مدیرعامل پرسپولیس است. هیات مدیره الان متصدی ندارد و ما یک ناظر مالی در کنار درویش انتخاب می‌کنیم که کمک کننده او باشد و مسائل مالی و نظامات بودجه ریزی را بتواند پیش ببرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)