مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: یحیی گل‌محمدی یکسال دیگر با باشگاه قرارداد دارد و رفتنش از پرسپولیس تنها جو سازی علیه تیم ما است.

رضا درویش پس از قهرمانی در جام حذفی لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: این قهرمانی را به همه هواداران پرسپولیس تبریک عرض می‌کنم و از همه کسانی که امروز زحمت کشیدند تا همه مردم این فوتبال زیبا را تماشا کنند تشکر می‌کنم. امیدوارم این پیروزی به کام همه مردم ایران شیرین و شیرین‌تر باشد. شیرینی این پیروزی تنها برای پرسپولیسی‌ها نیست بلکه برای تمام مردم ایران است. چرا که همه مردم ایران پرسپولیسی هستند و در کنار آنها یک عده‌ای از مردم استقلالی هستند. اما این را هم باید بگویم که هواداران استقلال امروز از بازی زیبای دو تیم خوشحال هستند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس گفت: اول از همه باید بگویم که یحیی گل‌محمدی یکسال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما این مسائل حاشیه‌ای است و تنها می‌خواهند علیه پرسپولیس جوسازی کنند. پرسپولیس تیم یک نفر نیست از تدارکات باشگاه گرفته تا علیرضا بیرانوند که دروازه‌بان تیم است همه تلاش کردند تا این قهرمانی‌ها برای پرسپولیس به ارمغان بیاید. رفتن گل‌محمدی تنها حاشیه‌ای است که می‌خواهند جو هواداران پرسپولیس را به هم بزنند.

درویش در خصوص علیرضا بیرانوند هم عنوان کرد: او یک بازیکن بسیار حرفه‌‌ای است و هیچگاه احساس نکرد که بازیکن بزرگی است و همانطور که در روز اول به پرسپولیس آمد و امروز هم که آخرین بازی‌اش در لیگ انجام داد را با تمام قدرت و تلاش در خدمت تیم بود.

وی در پاسخ به این سؤال که پاداش بازیکنان پرسپولیس برای این قهرمانی چیست؟، گفت: پاداش قهرمانی بازیکنان پرسپولیس را باید مردم بدهند. اگر بخواهیم پاداشی در شأن و حد بازیکنان پرسپولیس به آنها بدهیم باید تمام بانک‌های کشور را برای این کار بسیج کنیم تا بتوانیم در حد خود این بازیکنان به آنها پاداش بدهیم. اما در پایان بگویم که دل‌خوشی مردم بزرگترین پاداش برای بازیکنان پرسپولیس است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)