مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد احتمالاً تا فردا مجوز شورای برون‌ مرزی برای حضور خوان کارلوس گاریدو در ایران صادر خواهد شد.

رضا درویش درباره عدم صدور مجوز حضور خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی در ایران اظهار داشت:عجیب است که این خبرهایی که می‌‌آید بر چه اساسی است؟ شورای برون مرزی مجوز را صادر کرد ولی گفتند یکسری از مدارکش کامل نبوده است. شورای برون مرزی البته ما را ملزم به این کرد که مدارک گاریدو به‌صورت کامل ارائه شود. باشگاه هم مدارک را از او گرفت و امروز ارسال شد. احتمالاً تا فردا مجوز گاریدو صادر می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که گاریدو چه زمانی به ایران خواهد آمد، گفت: اگر امروز مجوز صادر شود شاید تا آخر هفته او هم به ایران بیاید.

درویش در پاسخ به اینکه سازمان لیگ باید ۱۳ میلیارد به پرسپولیس بدهد گفت: بعید می‌دانم مبلغش این باشد‌. به نظر ما اگر کارشناسی شود باید بیشتر بشود‌. فصل گذشته را که اصلا تبلیغات دور زمین را به ما ندادند. ما ۱۶ بازی میزبان بودیم و هر بازی ۴ میلیارد هم قرار باشد بدهند مبلغش خیلی زیاد می‌شود. چون ما وقتی می‌خواستیم از آنها بخریم همین قیمت می‌خواستند به ما بدهند.

درویش ادامه داد: ضمن اینکه از دو فصل قبل هم بدهکارند‌. از یکی از تیم‌ها ۷۰، ۸۰ میلیارد طلبکارند که ما هم در آن سهم داریم. فصل جدید را مالک آمده و گفته تبلیغات را می‌خواهم استفاده کنم ولی فصول گذشته را باید هرچه سریع‌تر تکلیفش را مشخص کنند.

درویش در خصوص آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر گفت: ما نامه ای را به این بازیکنان که قرارداد ندارند ارسال کرده ایم و تا آخر هفته جاری منتظر پاسخ آنها می مانیم. ترابی و اسماعیلی فر قراردادی با پرسپولیس ندارند و با توجه به اینکه اصالتا پرسپولیسی هستند ما به آنها فرصت داده ایم البته حق دارند که با باشگاه های دیگر هم مذاکره کنند.

او در خصوص اظهار پشیمانی اسماعیلی فر برای بازگشت به پرسپولیس گفت: اصلا بحث پشیمانی مطرح نیست، بازیکن طی مدت زمانی که قرارداد دارد تحت یک تیم است و پس از آن صلاح خود را در حضور در آن تیم یا جدایی از آن می بیند. او در مورد اینکه گفته می‌شود دانیال اسماعیلی‌فر از تمدید نکردن با پرسپولیس پشیمان است، گفت: اصلا بحث پشیمانی نیست.

درویش در واکنش به وضعیت بیرانوند حاضر به پاسخگویی نشد.

او ادامه داد: اگر بیایند هم محبت می‌کنند چون باید از مبالغ خیلی هنگفتی بگذرند. ما اینجا از اول هم گفتیم حدی داریم و فراتر نمی‌توانیم برویم چون قانون به ما اجازه نمی‌دهد. از این جهت آنها می‌توانند انتخاب کنند اما چون امتیاز پرسپولیسی بودنش متمایز و برجسته است، انتخاب می‌کنند. ما اعلام آمادگی کردیم که با افتخار در خدمت‌شان باشیم.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: ما همه تلاش‌مان این است که یک تیم درخور نام پرسپولیس داشته باشیم. همه تلاش‌مان را می‌کنیم که خارج از فضای دلالی و حاشیه، یک تیم خوب و با کیفیت که نام پرسپولیس را در آسیا برجسته کند، بسازیم.

او ادامه داد: باید از یکی از بانک ها که سهامدار باشگاه است تشکر کنم که مبالغی خارج از تعهد خوشان به باشگاه پرداخت کرده اند. اگر مبالغ ارزی به باشگاه تزریق نمی شد ما با جرایم زیادی رو به رو می شدیم امیدوارم سایر بانک های کنسرسیوم هم به کمک ما بیایند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)