اعضا هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در حضور وزیر ورزش و جوانان با استعفای سید مجید صدری موافقت و احمدرضا درویش را به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب کردند .

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان بعداز ظهر امروز، هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درحضور دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان تشکیل جلسه دادند و ضمن بررسی استعفای سید مجید صدری با تقدیر و تشکر از زحمات وی، با استعفایش موافقت کردند.

دکتر سید مجید پوراحمدی، دکتر بیژن ذوالفقارنسب، احمدرضا درویش، دکتر محمد اسد مسجدی و‌ دکتر غلامعلی محمدعلی پور به عنوان اعضای جدید هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شدند.

در این جلسه دکتر سید حمیدسجادی ضمن آرزوی موفقیت برای اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس رهنمودهای لازم را در راستای رفع مشکلات این باشگاه ارائه کرد.

براساس این گزارش پس از بحث و تبادل نظر حاضران ، دکتر پوراحمدی به عنوان دبیر هیات مدیره ، بیژن ذوالفقار نسب به عنوان رییس و احمد رضا درویش به عنوان نایب رییس و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با نظر اکثر اعضا هیات مدیره انتخاب شدند.

در پایان این جلسه بیژن ذوالفقار نسب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جعفر کاشانی، پیشکسوت فقید فوتبال و باشگاه پرسپولیس، از حاضران در این جلسه خواست تا ایستاده برای شادی روح زنده یاد، فاتحه ای قرائت کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)