مدیرعامل پرسپولیس گفت: به دلیل نبودن VAR مدام علیه پرسپولیس سوت می‌زنند.

رضا درویش پس از برتری 4 بر 2 پرسپولیس مقابل فولاد، اظهار داشت: بازی خوبی بود. در طول بازی پرسپولیس از جهت خلق موقعیت و مالکیت توپ سر بود اما برخلاف جهت دیدار، گل‌های ناخواسته‌ای خوردیم. البته این بازیکنان نشان داده‌اند به حدی بزرگ هستند که می‌توانند هر نتیجه‌ای را بازگردانند. فقط مانند هفته گذشته که بازی را بردیم و گفتم برای پرسپولیس پنالتی نگرفتند، امروز هم این اتفاق تکرار شد. دست کم نیم متر عبدالکریم با دفاع فولاد فاصله داشت اما گل او را آفساید گرفتند. یک پنالتی هم در نیمه اول برای ما نگرفتند.

وی افزود: فکر کردیم فقط جذب بازیکن خوب و در اختیار داشتن نفرات برازنده کافی است و می‌توانیم با زحمات بچه‌ها برنده بیرون بیاییم اما به داوری‌ها از هفته اول نگاه کنید. در هر بازی علیه ما سوت زده شده است. الان اگر حرفی بزنیم، می‌گویند VAR نیست اما چطور این اشکالات داوری فقط در بازی‌های پرسپولیس دیده می‌شود؟! امیدوارم یک روزی بیاید تا ما هم مثل تیم‌های دیگر از این مشکلات در امان باشیم.

مدیرعامل پرسپولیس درپاسخ به اینکه استقلال با صدور بیانیه اعلام کرده در آستانه دربی نگران داوری است، توضیح داد: باید از آنها بپرسید که مشکل‌شان چیست اما امیدوارم برطرف شود!

درویش درخصوص صحبت خود پس از پایان بازی با منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال، تاکید کرد: درمورد داوری صحبت کردیم و دوستان هم فیلم را نشانش دادند. اگر حرفی بزنیم می‌گویند به دلیل نداشتن VAR می‌توانیم علیه پرسپولیس سوت بزنیم.

وی درمورد شرایط دریافتی بازیکنان و احتمال پاداش دادن به آنها در صورت پیروزی در دربی، گفت: این بچه‌ها به حدی خوب هستند که شاید نتوانیم پاداشی که شایستگی‌اش را دارند پرداخت کنیم اما همه تلاش خود را به کار می‌بریم که قبل از دربی حتما به آنها پرداختی داشته باشیم.

مدیرعامل پرسپولیس درخصوص اینکه اوسمار روز گذشته برای سومین بار اعلام کرد نیاز به جذب مهاجم دارد، عنوان کرد: قرار است نفرات مدنظرش را اعلام کند تا مهاجمی که به درد او بخورد و در حد پرسپولیس باشد، جذب کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)