مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد که مراحل نهایی واگذاری سهام این باشگاه صورت گرفته و این اتفاق فردا رخ خواهد داد.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در مورد روند خصوصی‌سازی و تفکیک مالیکت این تیم گفت: فردا فروش سهام باشگاه به صورت کنسرسیوم به پنج بانکی که از پیش اعلام شده بود، انجام خواهد شد.

وی در خصوص حواشی شکل گرفته در این خصوص و اینکه این موضوع به سود آینده باشگاه خواهد بود یا خیر نیز گفت: واگذاری سهام باشگاه به بانک‌ها مانعی از نظر قانونی نخواهد داشت، زیرا همه جوانب بررسی شده است و مشکلی نخواهد بود.

درویش در مورد قطعی بودن این واگذاری در تاریخ مقرر، گفت: چاره‌ای نیست و باید حتما در این زمان (فردا) واگذاری انجام شود و باید تا 4 اردیبهشت کارهای واگذاری به سرانجام برسد تا مدارک را بارگذاری کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس افزود: تلاش و نمایش بازیکنان و عملکرد فنی تیم در بازی‌های این فصل و هفته‌های اخیر کاملا ستودنی بوده است. ما به پشتوانه هواداران خودمان در هفته‌های باقیمانده نیز با بالاترین توان برابر رقبا خواهیم ایستاد و به دنبال نتیجه مطلوب خواهیم بود.

وی ادامه داد: الان بحث درباره مسائل شکل گرفته همان چیزی است که آنها به دنبال آن هستند تا تمرکز تیم را بگیرند. این مسائل را برعهده کارشناسان فنی و داوری خواهیم گذاشت. نمایش فنی تیم نشان دهنده شایستگی پرسپولیس برای کسب قهرمانی است و عامه مردم روی این مسئله تاکید دارند که پرسپولیس از نظر فنی تیمی شایسته است.

مدیرعامل پرسپولیس با این کنایه و اشاره به برتری فنی تیمش درباره بحث شکل گرفته در خصوص هزینه‌های این باشگاه در پنجره نقل و انتقالاتی گفت: درباره این موضوع هم قبلا توضیح دادیم. بازیکنان پرسپولیس قلبا تیم را دوست دارند و اعداد قرارداد آنها نسبت به دیگر تیم‌های مدعی نیز نشان دهنده همین موضوع است. ما چه فصل گذشته که قهرمان شدیم و چه امسال که در کورس قهرمانی هستیم، کمترین هزینه را نسبت به دیگر تیم‌ها داشتیم و طبق اسنادی که بیرون آمد، مشخص شد که حتی برخی بازیکنان نیمکت‌نشین تیم‌ها دریافتی بیشتری داشته‌اند. بازیکنان پرسپولیس شایسته بیشترین توجه هستند و این موضوع را با عملکرد فنی خودشان نشان داده‌اند. شما همین الان از بازیکنان تیم به صورت رندوم هم سوال کنید مشخص می‌شود با چه پیشنهاداتی و چند برابری مواجه بودند و با چه رقمی با پرسپولیس امضا کرده‌اند. ما به این موضوع افتخار می‌کنیم که بازیکنان تیمشان و جایگاه تیم را می‌شناسند و قلبا برای این تیم و هوادارانش می‌جنگند.

وی ادامه داد: در خصوص بحث هزینه‌ها در زمستان هم همه چیز کاملا مشخص و شفاف است. ما هیچ چیز پنهانی نداریم. بازیکنانی که از تیم جدا شده‌اند و همچنین کادرفنی و تغییراتی که صورت گرفته، باز باعث شده تا هزینه کمتری نسبت به ابتدای فصل داشته‌ باشیم. در نیم فصل ما بازیکنانی مثل شهاب زاهدی، نبیل باهویی، پورعلی‌گنجی، میلاد سرلک، محمد عمری، یاسین سلمانی و… . همچنین آقای گل‌محمدی را از دست دادیم و نسبت به آن بازیکنان جدیدی جذب کردیم که مجموع ورودی و خروجی ما رقم کمتری نسبت به ابتدای فصل شده است. حالا اگر دوستان دوست دارند مسائل را جور دیگری به نمایش بگذارند و کسانی هم هستند که دوست دارند اشتباه متوجه شوند، مشکلی نیست. وگرنه همه چیز واضح و شفاف و طبق اسناد موجود است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)