مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه از نزدیک شاهد دلواپسی و نگرانی هواداران بابت حضور قدرتمندانه باشگاه در نقل و انتقالات است، تاکید کرد تیمی شایسته و در حد نام و اعتبار پرسپولیس را روانه مسابقات خواهد کرد.

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد شرایط این روزهای سرخپوشان به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: خدا را شکر شرایط تیم خوب و ایده آل است. امروز آقای گاریدو و همینطور آقای وحید امیری در باشگاه حاضر شدند و از شرایط تیم و تمرینات ابراز رضایت کردند. آقای گاریدو با توضیحاتی که در مورد اردوی ترکیه داشت از شرایط اردویی و همین طور وضعیت بازیکنان به ویژه بازیکنان جوان تیم بسیار راضی بود. ایشان با تاکید بر اینکه بچه‌های تیم به خوبی تمرینات بدنسازی را پشت سر گذاشته‌ و در بازی‌های تدارکاتی نیز سرحال و آماده بوده اند، شرایط بازیکنان جوان را نیز بسیار مثبت و ایده‌آل دانستند.

درویش افزود: آقای وحید امیری هم به عنوان کاپیتان و بزرگتر تیم از شرایط اردو و تمرینات و همین طور آمادگی بازیکنان خیلی راضی بودند و با اشاره به تمرینات منظم و سختی که پشت سر گذاشته‌اند، تیم را برای شروع لیگ آماده دانستند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوالی در مورد شایعاتی که پیرامون هزینه‌های اردوی ترکیه و بازی‌های تدارکاتی تیم در این اردو هم گفت: این هم از همان شایعات مجازی است که با توجه به عناد و دشمنی‌هایی که در این مدت از برخی به ظاهر دوستان دیده‌ایم، منتشر شده است. در این مدت حداقل خیلی‌ها دانستند که باشگاه پرسپولیس پول‌ها و هزینه‌های آنچنانی نداشته و نخواهد داشت. در‌ باشگاه پرسپولیس همه چیز شفاف است و قرارداد این اردو هم موجود است، من فکر می‌کنم هواداران پرسپولیس نیز به این درجه از پختگی رسیده‌اند که بدانند کدام شایعات را در زمان مدیریت من نباید باور کنند، اعداد و ارقام مطرح شده هم در ادامه پروژه تخریب سازی پرسپولیس است.

رضا درویش در مورد منتفی شدن حضور یحیی عطیه الله در پرسپولیس و جذب مدافع چپ ادامه داد: به هر حال روند نقل و انتقالات همیشه بالا و پایین‌های مخصوص به خودش را دارد و ما در این نقل و انتقالات چیزهایی دیدیم که واقعاً بی‌سابقه بوده است. من نگرانی تک تک هواداران را درک می‌کنم. چرا که سال‌ها هوادار پرسپولیس بوده ام و خوب می‌دانم که این سرمایه عظیم چه دغدغه‌هایی برای حضور پرقدرت پرسپولیس بزرگ در مسابقات پیش رو دارد. به همین خاطر به تک تک هواداران متعصب پرسپولیس قول می‌دهم که تیمی شایسته و همچنان مدعی در رقابت‌های لیگ و آسیا را تجهیز خواهیم کرد. تیمی که از نام و حیثیت نام بزرگ پرسپولیس و همینطور هواداران میلیونی این تیم دفاع کند. در مورد عطیه الله هم حرف بسیار است و هواداران به خوبی روند مذاکرات با این بازیکن را می‌دانند. حرف ها و حقایقی که گفتن آن دیگر دردی دوا نمی‌کند. اما هواداران بدانند مذاکرات ما با چند گزینه ادامه دارد و تلاش خواهیم کرد تا هرچه سریع تر گزینه موردنظر سرمربی را تحت هر شرایطی جذب کنیم. ما از روزهای قبل، با چند گزینه مذاکره کردیم و امروز آقای گاریدو دو گزینه را به ما معرفی کردند که تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا به توافق نهایی برسیم.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد جدایی مهدی عبدی که امروز در باشگاه حاضر شد، تصریح کرد: جا دارد همین جا از آقایان احمد گوهری و مهدی عبدی تشکر و قدردانی کنم. به هر حال این دو بزرگوار از فرزندان پرسپولیس هستند که با توجه به شرایط موجود، تصمیم بر این شد تا از جمع ما جدا شوند. بر همین اساس با عبدی توافق کردیم تا ۱۵ درصد از قرارداد این فصل و ۱۰ درصد از قرارداد فصل بعد خود را به باشگاه پرسپولیس پرداخت کند.

درویش در پایان گفت: یک بار دیگر به هواداران پرسپولیس این قول را می‌دهم که تیمی شایسته را روانه مسابقات لیگ برتر و همینطور لیگ نخبگان آسیا کنیم و البته از آنها می‌خواهم تا فریب دشمنان قسم خورده پرسپولیس را نخورند. آنهایی که به بهانه عشق به پرسپولیس عملا با بر هم زدن آرامش تیم، سعی دارند فضا را به هر طریقی تیره و تار جلوه دهند. ما در مدیریت خود و در نقل و انتقالات قبلی هم نشان داده‌ایم که در فضایی دور از جنجال و با آرامش، نفرات مورد نیاز سرمربی را جذب خواهیم کرد و به گواه کارشناسان در این مدت نیز در نقل و انتقالات به لطف خدا عملکرد خوبی داشته‌ایم. پس مطمئن باشید این روند ادامه پیدا خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)