مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت، سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه طی روزهای آتی معرفی خواهد شد.

رضا درویش در گفتگوی زنده با تلویزیون پرسپولیس در حاشیه امضای قرارداد با بازیکنان جدید در مورد پایان همکاری باشگاه پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی اظهار داشت: گل‌محمدی در این فصل چندین بار تمایل داشت که به‌خاطر خستگی و مشکلاتی که داشت، با باشگاه همکاری نداشته باشد. در آخرین مرتبه از او خواستم تا به‌عنوان مدیر فنی در پرسپولیس فعالیت کند یا مربی جدید را خودش معرفی کند، اما گل‌محمدی با توجه به مسائلی چون سقف بودجه و کسر امتیاز، فضای فوتبال را زیاد مساعد نمی‌دید.

وی در مورد اینکه واقعا بین او و گل محمدی اختلافی نبود؟ خاطرنشان کرد: شما گفتید در هر خانواده اختلاف نظر هست اما ما حتی اختلاف‌نظر ساده هم با گل‌محمدی نداشتیم. او هر چه از مدیریت باشگاه می‌خواست و این خواسته هم مقدور بود، مهیا می‌کردیم. یک مورد فقط مسائل مالی بود که از دست‌مان برنمی‌آمد آن را برآورده کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره منتفی شدن سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ در تیم فوتبال این باشگاه گفت: شنیده می‌شد شاید یکی از دلایل نپذیرفتن پیشنهاد ما، جرایم مالی و ممنوع‌الخروجی باشد که برطرف شد. برانکو مشکلات خانوادگی داشت و دعوتنامه‌ای از کشور اروپایی دارد که برای آن «اوکی» داده و اواخر اردیبهشت یا اوایل خرداد باید به این کشور برود. برانکو به همین خاطر گفت که هر چه زودتر به فکر مربی باشیم.

مدیرعامل پرسپولیس با رد خبرهای مبنی بر انتخاب مربی و مطرح شدن اسامی مانند مهدوی کیا و هاشمیان تاکید دارد: هیئت‌مدیره این باشگاه تنها اسامی خارجی را معرفی کردند و هیچ خبری از طرح نام‌های ایرانی برای سرمربیگری در پرسپولیس وجود ندارد.

درویش در مورد زمان رونمایی از سرمربی جدید پرسپولیس تصریح کرد: سه گزینه خارجی داریم و سرمربی جدید طی دو روز آینده اعلام می‌شود. هیئت مدیره باشگاه هیچ گزینه ایرانی برای جانشینی گل‌محمدی به ما معرفی نکرده است.

وی افزود: فضای خوبی نیست و هر کسی نام مدنظر خود را در فضا پر می‌کند. هواداران بدانند ما چیزی را که به نفع پرسپولیس است، انجام می‌دهیم تا گره باز کنیم. اینکه مثل افراد قبلی قرارداد ببندیم و بدهی اضافه کنیم، درست نیست.

او با اشاره به سرمربی بعدی گفت: مهم این است که کسی را بیاوریم که مشکلی از پرسپولیس حل شود. پرسپولیس کاندیدای قهرمانی است و کسی را می‌آوریم که به تیم کمک کند.

رضا درویش همچنین اعلام کرد که طی روزهای آینده از یک خرید جدید رونمایی خواهد کرد. او در مورد نام‌های مطرح شده پیرامون پرسپولیس گفت: اتفاق خوبی نیست و هر کسی نام مدنظر خود را در فضا پر می‌کند. هواداران بدانند ما چیزی را که به نفع پرسپولیس است، انجام می‌دهیم تا گره باز کنیم. اینکه مثل افراد قبلی قرارداد ببندیم و بدهی اضافه کنیم، درست نیست. مهم این است که کسی را بیاوریم که مشکلی از پرسپولیس حل شود. پرسپولیس کاندیدای قهرمانی است و کسی را می‌آوریم که به تیم کمک کند.

او در ادامه خبر از یک خرید جدید را داد: ما در حال مذاکره با ۲-۳ نفر دیگر هستیم و ظرف یکی دو روز یک نفر دیگر را معرفی می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)