مرجع خبری پرسپولیس : هواداران تیم فوتبال استقلال که از شکست تیمشان برابر پرسپولیس ناراحت بودند در تمرین امروز با برخی بازیکنان این تیم به درگیری لفظی پرداختند.

تمرین تیم فوتبال استقلال یک روز پس از شکست برابر پرسپولیس جمعه در ورزشگاه شهید دستگردی تهران پیگیری شد که البته با حواشی زیادی همراه بود. در این تمرین تعدادی از هواداران استقلال که از شکست در داربی به شدت عصبانی بودند به برخی بازیکنان خط دفاعی استقلال اعتراض کردند.

بخش عمده ای از این اعتراضات به پژمان منتظری برمی گشت که در خط دفاعی حضور داشت. هواداران استقلال اعتقاد داشتند عملکرد ضعیف او باعث شده که ایمون زاید سه بار دروازه استقلال را بازکند. این اعتراض که خیلی هم دوستانه بیان نشد با واکنش منتظری مواجه شد و با ورود میداودی به ماجرا رنگ و بوی خشونت آمیزی به خود گرفت و کار را به جایی رساند که حتی میداودی قصد داشت از روی نرده های کنار زمین بالا برود و با هواداران روی سکو درگیر شود که عمران زاده مانع از این کار شد.

هواداران عصبانی دقایقی با منصور پورحیدری سرپرست تیم فوتبال استقلال گفتگو کردند و صحبت هایشان را با وی مطرح کردند. یکی از این هواداران به پورحیدری گفت: من همه بازیهای استقلال را به ورزشگاه می آیم. مثل بازیکنان هم سالی 300 – 400 میلیون نمی گیرم که بروم مصدوم شوم و بنشینم خانه ام. با این حال از آقای فتح الله زاده می خواهم اگر مظلومی استقلال را به دسته سوم هم برد سراغ امیرقلعه نویی نرود.

وی ادامه داد: البته این را هم باید بگویم که خدا وکیلی استقلال در بازی با تراکتورسازی شانسی برد و حق تیم ما برد نبود. با این حال از شما و مسئولان باشگاه می خواهم طوری برنامه ریزی کنید که اگر قهرمان هم نشدیم هر سال پرسپولیس را ببریم.

درگیری لفظی هواداران استقلال با برخی بازیکنان این تیم با حضور منصور پورحیدری و صحبت هایی که او با هواداران داشت و حرف هایشان را شنید ختم به خیر شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)