پرسپولیس نیوز : در اواخر نیمه دوم بازیکنان پرسپولیس و پیکان با یکدیگر درگیر شدند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی عصر امروز از ساعت 18 و 40 دقیقه آغاز شد.

* در دقیقه 63 پیکانی‌ها صاحب یک موقعیت شدند که بازیکنان آنها نتوانستند از آن استفاده کنند و همین مسئله باعث شد که علیرضا مرزبان به شدت نسبت به آنها معترض شود.

* پس از اینکه داور مسابقه در دقیقه 67 برای پرسپولیس خطای پنالتی اعلام کرد بازیکنان پیکان نسبت به این تصمیم داور معترض بودند.

* هواداران پرسپولیس پس از اینکه داور ضربه پنالتی به سود سرخ‌پوشان اعلام کرد تماشاگران مهدی طارمی را مورد تشویق خود قرار دادند.

* تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه 6 هزار و 800 نفر بود.

* امید عالیشاه در جریان نیمه دوم برخوردی با بازیکن پیکان داشت که از ناحیه سر دچار مصدومیت شد و ادامه بازی را سر بانداژ شده دنبال کرد.

 

* در بین دو نیمه تمام نیمکت نشینان پیکان به زمین مسابقه آمدند و زیر نظر مربی خود بدنهایشان را گرم کردند. این در حالی بود که از پرسپولیسی ها میلاد کمندانی و علی علیپور به زمین آمدند که مهاجم جوان پرسپولیس دروازه بان شد و کمندانی از پشت محوطه جریمه به شوت زنی پرداخت.

* در بین دو نیمه هنگامی که بازیکنان داخل زمین بودند و بازی در در حال آغاز شدن بود اعضای کادر فنی پیکان از وسط زمین به سمت نیمکت آمدند مسئله ای که مورد تعجب حاضر قرار گرفته بود.

* هادی نوروزی پس از تعویضش به سمت محسن بنگر رفت و بازوبند را به بازوی او بست.

* مهدی طارمی پس از اینکه گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند به سمت نیمکت نشینان پرسپولیس که در پشت دروازه پیکان مشغول گرم کردن بودن رفت تا شادی اش را با هم تیمی هایشان تقسیم کند.

* در هنگام تعویض دوم تیم پیکان تابلوی تعویض دچار مشکل شد موضوعی که باعث شد تا شیرازی رئیس هیئت فوتبال استان تهران به سرعت تابلوی تعویض را عوض کند.

 

* مهرداد کفشگری هنگامی که می خواست به زمین مسابقه بیاید برای دقایقی با مشکل روبرو شد که محمود خوردبین پس از اینکه مجوز بازی او صادر شد به سمت او رفت تا کفشگری را برای حضور در مسابقه آماده کند.

* در دقیقه 83 محمد صادق بارانی خطایی را روی امید عالیشاه مرتکب شد که بازیکن پرسپولیس پس از اینکه روی زمین افتاد با پا به او زد. این حرکت عالیشاه باعث ناراحتی بارانی شد و او به سمت بازیکن پرسپولیس رفت و با دست به سر بانداز شده او کوبید. این مسائل باعث درگیری در زمین مسابقه شد که داور به بارانی کارت زرد دوم را نشان داد و از زمین مسابقه اخراجش کرد.

بارانی به شدت نسبت به تصمیم داور معترض بود اما محسن بنگر به سمت او رفت تا وی را آرام کند. در این درگیری کریم باقری نیز که وارد زمین مسابقه شده بود با اخراج داور روبرو شد.

 

* سوت های داور بازی از دقیقه 85 به بعد مساله ساز شد و اعتراض های مختلفی را از جانب پرسپولیسی ها رقم زد.

* در شرایطی که پیکانی ها روی صحنه پنالتی اعتراض زیادی به داور داشتند در دقایق پایانی عملکرد داور روی خطاهای بازیکنان پیکان اعتراض شدید پرسپولیسی ها در پی داشت.

* در صحنه ای که مهدی طارمی در برخورد فیزیکی آشکار با بازیکن حریف پشت محوطه جریمه سرنگون شد داور به نشانه تمارض به مهاجم پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

* در این صحنه برانکو ایوانکوویچ به شدت اعتراض کرد و آندره پانادیچ نیز کنار خط حضور پیدا کرده و معتقد بود داور مسابقه اشتباه کرده است.

* لحظاتی بعد خطای دیگری روی طارمی از سوی داور نادیده گرفته شد که برانکو در مواجه با آن شروع به خندیدن های عصبی کرد. چند لحظه بعد پرسپولیسی ها اعتقاد داشتند که پیکانی ها خطای دیگری را مرتکب شدند که داور از کنار آن گذشته است در این صحنه برانکو از شدت ناراحتی بالا و پایین می پرید.

* تماشاگران پرسپولیس در اعتراض به سوت های داور در پایان بازی شروع به شعار دادن علیه کمیته داوران کردند و کمیته داوران را وابسته به فوتبال اصفهان می خواندند لحظاتی بعد هم شعار داور اصفهانی در ورزشگاه پیچید.

* کمیته ضد دوپینگ در این حضور پیدا نکردند و از بازیکنان دو تیم تست دوپینگ گرفته نخواهد شد.

 

* تماشاگران پرسپولیس اواخر بازی در یک صحنه نسبت به محسن مسلمان که موقعیت خوب گلزنی را از دست داد اعتراض کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)