مدافع تیم فوتبال استقلال با هواداران این تیم درگیری شدیدی پیدا کرد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر یک بر صفر از نفت تهران شکست خورد.

*هاشم بیک‌زاده زمانی که قصد رفتن به رختکن داشت با هواداران استقلال درگیری شدیدی پیدا کرد. هواداران که از شکست تیمشان ناراحت بودند شعار "بی‌غیرت" سر می‌دادند و همین مسئله باعث درگیری آنها با بیک‌زاده شد. مدافع استقلال حتی قصد بالا رفتن از فنس‌های ورزشگاه را داشت که این اتفاق نیفتاد.

*در همان جایگاهی که فرهاد مجیدی مورد تشویق قرار گرفت امیر قلعه‌نویی نیز تشویق شد که همین موضوع باعث زد و خورد شدید هواداران با یکدیگر شد. این مسئله با دخالت نیروی انتظامی و دستگیری چند بازیکن همراه شد.

*بنر حمایت از سربازان ربوده شده توسط هواداران به داخل ورزشگاه آورده و روی سکوها نصب شد. در ابتدا اجازه نصب این بنر را در ورزشگاه ندادند.
 

تماشاگران استقلال بعد از شکست تیم‌شان به بازیکنان معترض شدند و شعارهایی علیه این تیم سر دادند.

 

دیدار تیم‌های استقلال با نفت تهران از هفته بیست و هشتم لیگ برتر با پیروزی یک بر صفر نفتی‌ها به پایان رسید.

* بعد از پایان بازی تماشاگران استقلال با شعار بی‌غیرت‌ها حیا کنید استقلال را رها کنید علیه بازیکنان شعار دادند.

* رضا نوروزی گل نفت تهران را به ثمر رساند که روی پیراهن وی نوشته شده بود «یا سلطون ایل بختیار مالمیر».

* در جایگاه تماشاگران چند دستگی بین آنها ایجاد شده بود برخی فرهاد مجیدی را تشویق می‌کردند و برخی دیگر از تماشاگران به این موضوع اعتراض داشتند. همچنین بین تماشاگران استقلال درگیری‌هایی ایجاد شد.

* بعد از پایان بازی علی بیرانوند دروازه‌بان نفت با خوشحالی به سمت نیمکت نشینان تیمش رفت و گل‌محمدی سرمربی تیم را در آغوش گرفت.

* تماشاگران استقلال برهانی را مورد تشویق قرار دادند.

 

به گزارش تسنیم در اواسط نیمه دوم جر و بحثی بین خسرو حیدری و کاروالیو صورت گرفت که البته ختم به خیر شد.

* هنگامی که کاروالیو جای خود را به بوبکر کبه داد با ناراحتی از زمین خارج شد. این بازیکن زمانی که می‌خواست روی نیمکت بنشیند گرمکن خود را روی نیمکت کوبید تا اینگونه ناراحتی‌اش را نشان دهد.

 * روی سکوهای ورزشگاه آزادی بین تماشاگرانی که علیه امیر قلعه‌نویی شعار می‌دادند و حامیان این مربی درگیری به وجود آمد. برخی از هواداران خواستار جدایی قلعه نویی از استقلال شده بودند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)