پرسپولیس نیوز : درگیری شدید فیزیکی میان تعدادی از هواداران استقلال اهواز و پرسپولیس رخ داد که این درگیری باعث شد لحظاتی جو ورزشگاه متشنج شود.

درگیری شدید فیزیکی بین تماشاگران استقلال اهواز و تماشاگران پرسپولیس به وجود آمد که پلیس حاضر در ورزشگاه به سرعت وارد عمل شد و به این درگیری خاتمه داد. حدود 50 هوادار استقلال اهواز به داخل جایگاه تماشاگران پرسپولیس آمده و به ضرب و شتم با طرفداران پرسپولیس پرداختند. به همین دلیل ماموران حاضر در استادیوم تختی به سرعت وارد عمل شده و طرفین را از هم جدا کردند. این درگیری باعث شد تا برای دقایقی جو ورزشگاه متشنج شود.

* هواداران پرسپولیس حدود نیمی از ورزشگاه تختی را پر کردند و این در حالی است که کمتر از دو ساعت به شروع بازی زمان باقی مانده و تماشاگران هنوز در حال ورود به استادیوم هستند.

* بازیکنان تیم استقلال اهواز در ساعت 16 وارد ورزشگاه تختی شدند.

* بازیکنان استقلال اهواز پس از ورود به ورزشگاه به داخل زمین چمن آمده و دقایقی در زمین راه رفتند.

* با ورود استقلال اهواز به زمین هواداران پرسپولیس به شدت علیه بازیکنان این تیم شعار دادند. این در حالی است که تنها بازیکنی که تشویق شد عادل کلاه‌کج بود که این بازیکن سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد. کلاه‌کج هم پس از این تشویق‌ها به سمت هواداران پرسپولیس رفت و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

* در حالی که استقلال اهواز و پرسپولیس از ساعت 18 و 10 دقیقه به مصاف هم می‌روند اما در اقدامی عجیب در ساعت 16 عده‌ای از گروه خدمات با رنگ به زمین ‌آمده و قسمت‌هایی از پیست و زمین را رنگ کردند!

* بنر 30 متری استقلال اهواز در ورزشگاه نصب شده است.

* بازیکنان تیم استقلال اهواز در حالی به زمین آمدند که بر روی لباس آنها عکس مرحوم محمود بقال‌زاده نقش بسته بود.و این مرحوم از پیشکسوتان استقلال اهواز به شمار می‌رفت که چند روز پیش جان به جان آفرین تسلیم کرد.

* بازیکنان پرسپولیس از ساعت 16 و 15 دقیقه وارد ورزشگاه تختی شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)