پرسپولیس نیوز: مربی تیم فوتبال ملوان در پایان بازی تیمش مقابل پرسپولیس و هنگام خروج از ورزشگاه با هواداران درگیر شد.
 
در پایان دیدار پرسپولیس و ملوان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان تهرانی به پایان رسید و با حواشی زیادی هم همراه بود، اتفاقات حاشیه دیگری هم رخ داد.
 
عده‌ای از هواداران پرسپولیس در محوطه بیرونی ورزشگاه و مقابل تونل خروجی که اتوبوس تیم‌ها از آن خارج می‌شود ایستاده بودند و هنگامی که ملوانی‌ها قصد خروج از ورزشگاه را داشتند، علیه این تیم شعار دادند و با شعار شش‌تایی‌ها به باخت 6 بر صفر سه فصل ملوان مقابل پرسپولیس اشاره کردند. هواداران پرسپولیس همچنین کری‌خوانی‌های دیگری هم برای ملوانی‌ها کردند که این مسئله بدون واکنش نبود.
 
پایان رأفت که از بازیکنان پیشین پرسپولیس و یکی از اعضای کادرفنی ملوان است، پس از ناراحتی از این حرکات به همراه یکی از اعضای تیم که به نظر می‌رسید عضو تدارکات انزلی‌چی‌هاست، از اتوبوس پیاده شدند و با هواداران درگیری لفظی پیدا کردند. شاید اگر پادرمیانی نبود، کار به درگیری فیزیکی نیز کشیده می‌شد اما رأفت سوار اتوبوس شد تا همه چیز ختم به خیر شود.
 
هواداران پرسپولیس هنگام پیاده شدن رأفت از اتوبوس هم دست از کری خواندن بر نداشتند و خطاب به او گفتند: «ملوان شش تایی است و در لیگ شش گل از پرسپولیس خورده است».
 
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)