پرسپولیس نیوز : مدافع پرسپولیس و مهاجم صبا با یکدیگر درگیری لفظی شدیدی پیدا کردند.

در دقیقه 69 مسابقه که سیدجلال حسینی به یکی از بازیکنان صبای قم اعتراض کرد که چرا روی وی با پا خطای شدید انجام داده، رضا عنایتی در حمایت از هم تیمی‌اش با سیدجلال حسینی درگیری لفظی شدیدی پیدا کرد.

*بین دو نیمه استاندار قم به مناسبت هفته نیروی انتظامی از این نیرو تقدیر کرد.

*در دقیقه 70 مسابقه یک هوادار به میان زمین پرید و به سمت علی دایی حرکت کرد و قصد داشت سرمربی پرسپولیس را در آغوش بگیرد که جلال مرادی ناظر مسابقه این هوادار را به نیروی انتظامی تحویل داد و با وجود وساطت علی دایی ماموران انتظامی این تماشاگر را دستگیر کردند. دیدار دو تیم تا دقیقه 78 با نتیجه یک بر صفر به سود صبای قم در جریان است.

 

*از ابتدای نیمه دوم بازیکنان ذخیره پرسپولیس با دستور دایی پشت رختکن این تیم مشغول گرم کردن شدند.

*پیش از شروع نیمه دوم یک کودک سمت علی دایی آمد و از او خواست عکس یادگاری بگیرد که دایی هم این خواسته را قبول کرد.

*مایلی‌کهن زمانی که قصد ورود به زمین را داشت از سوی هواداران پرسپولیس شعارهایی شنید اما به آنها تعظیم کرد.

*جلال مرادی به مسئولان یگان ویژه تذکر داد جای عکاسانی که پشت دروازه پرسپولیس نشسته بودند عوض شود. این مسئله با اعتراض عکاسان همراه شد و البته جای آنها هم تغییر نکرد.

*در شرایطی که محمد نوری کاپیتان اول پرسپولیس است اما پس از اینکه به زمین آمد بازوبند کاپیتانی همچنان بر بازوی سیدجلال حسینی بود و این بازیکن تا پایان دیدار کاپیتان پرسپولیس بود.

*در دقیقه 56 ضربه سر محسن بنگر با اختلاف کمی از کنار دروازه بیرون رفت و هواداران پرسپولیس در ورزشگاه به خیال اینکه توپ گل شده به خوشحالی پرداختند.

*در دقیقه 70 یک هوادار پرسپولیس از پشت نیمکت صبای‌قم با سرعت زیاد به سمت نیمکت پرسپولیس دوید و می‌خواست به دایی دست بدهد که جلال مرادی و ماموران یگان‌ویژه مانع این حرکت شدند و نگذاشتند جیمی‌جامپ وطنی به این خواسته‌اش برسد.

*در دقیقه 75 و هنگامی که توپ از زمین خارج شد علی دایی با یک حرکت و با ضربه پای چپ توپ را به داخل زمین فرستاد که این صحنه باعث شد هواداران پرسپولیس او را به شدت تشویق کنند.

*در اواخر نیمه اول علی دایی رو به نیمکت پرسپولیس کرد و به دستیاران خودش گفت که نمی‌خواهد آنها به روند بازی اعتراض کنند.

*درگیری سیدجلال حسینی و کیوان امرایی باعث شد رضا عنایتی هم وارد معرکه شود و با سیدجلال حسینی به شدت به درگیری لفظی بپردازد. در این بین محسن بنگر و نیلسون سعی در آرام کردن 2 طرف بخصوص رضا عنایتی را داشتند.

*پیام صادقیان پس از اینکه تعویض شد با ناراحتی روی نیمکت نشست و حتی جواب ابراز احساسات هواداران پرسپولیس را هم نداد. به نظر می‌رسید او از عملکرد خودش ناراحت بود نه از تعویض شدنش.

*در اواخر نیمه اول زمانی که ضربه آزاد محمدرضا خلعتبری به تیر افقی دروازه برخورد کرد این بازیکن به سبک و سیاق خودش افسوس از دست رفتن این موقعیت را خورد.

*در تمام مدت بازی محمد مایلی‌کهن و نادر فریادشیران نفرات اول و دوم نیمکت صبای‌قم ترجیح دادند سر جای خود بنشینند و لب خط نیایند.

*در دقیقه 82 هنگامی که هادی نوروزی یک موقعیت خوب را از دست داد علی دایی به شدت به این بازیکن اعتراض کرد.

*جلال مرادی ناظر بازی که روز پرکاری را هم پشت‌سر گذاشته بود دقایقی روی نیمکت ناظر بازی با تلفن‌همراه خود صحبت کرد و البته ترجیح داد روی سکوی کنار نیمکت بنشیند تا نیمکت ناظر.

* هواداران صبا در دقایق پایانی و قبل از گل پرسپولیس استیلی را تشویق کردند.

 

 *هواداران صبای‌قم پرچم بزرگ آبی را به ورزشگاه آورده بودند که پس از آن هواداران پرسپولیس عکس‌العمل نشان و علیه استقلال شعار سر دادند.

*تماشاگران پرسپولیس دقایقی علیه مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال شعار سر دادند و گل‌هایی که این دروازه‌بان در بازی مقابل اف‌سی‌سئول دریافت کرده بود را به رخ او کشیدند.

*پس از اینکه تا دقیقه 13 مسابقه پرسپولیس 3 موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد علی دایی رو به نیمکت کرد و با لحنی اعتراض‌آمیز و همراه با تعجب گفت چطور 3 موقعیت را گل نکردند.

 

 *بعد از درگیری که بین مایلی‌کهن و دایی پیش آمد ناظران بازی و چند مامور یگان‌ویژه بین نیمکت 2 تیم ایستادند تا از درگیری بعدی احتمالی جلوگیری کنند.

 

 *پس از پایان نیمه اول علی دایی و محمد مایلی‌کهن از 2 سمت مختلف به سمت رختکن‌ها رفتند. دایی به نیمکت‌نشینان اشاره کرد پشت سر او بیایند تا با مایلی‌کهن روبرو نشود.

*در پایان نیمه اول هواداران پرسپولیس علیه مایلی‌کهن شعار سر دادند.

*استاندار، فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان استان قم در بین دو نیمه از برخی ایثارگران و جانبازان تجلیل کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)