استقلال تهران با بازیکن باتجربه این تیم به چالش عجیبی ورود کرده است و طرفین یکدیگر را به دروغگویی متهم کرده‌اند.

فرشید اسماعیلی، هافبک تیم استقلال تهران در اقدامی عجیب و باورنکردنی باشگاه استقلال را به دروغگویی متهم کرده است. بازیکن آبی پوشان به دلیل مسائل انضباطی اجازه حضور در تمرینات را ندارد.

اسماعیلی در حالی باشگاه تهرانی را به دروغگویی متهم کرده است که ساعتی قبل بیانیه‌ای علیه او منتشر شده است. روابط عمومی باشگاه استقلال در توضیح منع حضور اسماعیلی در تمرینات ادعایی جالبی را علیه این بازیکن مطرح کرده است.

«جز دروغ چیز دیگه‌ای بلد نیستین» اظهار نظری است که اسماعیلی زیر بیانیه منتشر شده باشگاه در شبکه مجازی اینستاگرام به اشتراک گذاشته است و موجب تعجب طرفداران این تیم شده است.

در بیانیه باشگاه علیه اسماعیلی که در جواب استوری ظهر امروز او منتشر شده است، استقلال نقل قولی از این بازیکن منتشر کرد که موجب عصبانیتش شده است. به گفته باشگاه استقلال، اسماعیلی که ظهر روز گذشته از سوی محمود فکری به علت درگیری لفظی با احمد فکری از حضور در تمرینات منع شد، به آنها اعلام کرده بود برای بازی شهرخودرو نمی‌توانند روی او حساب باز کنند!

نقل قول منتشر شده از اسماعیلی توسط روابط عمومی باشگاه در حال حاضر موجب ایجاد یک حاشیه باورنکردنی شده است به طوریکه تا به امروز شاهد درگیری مجازی بین یک بازیکن و رسانه باشگاه در فضای مجازی نبودیم!

اسماعیلی که مانند سایر بازیکنان این تیم در ابتدای فصل، به دلیل مسائل قرارداد با مددی وارد چالش شده بود مبلغی که ابتدای فصل از سوی فرد حامی مالی تیم دریافت کرده بود را به زعم خود هدیه تلقی می‌کند و به زعم مددی ۲.۵ میلیارد تومانی که او دریافت کرد ۳۰ از قرارداد این فصل بازیکن آبی پوشان است و نباید به حساب هدیه گذاشته شود. با یک حساب سرانگشتی میتوان فهمید قرارداد اسماعیلی با استقلال حداقل ۸ میلیارد تومان بوده است که ۳۰ درصد آن به مبلغ ۲٫۵ میلیارد را دریافت کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)