در حالی که بحث میان مدیر عامل و سرمربی سابق ذوب آهن می توانست بالا بگیرد مجری برنامه با میانجی گری از دو طرف خواست به شکل دوستانه مشکل را حل کنند.

جام ورزشی؛ برنامه تلویزیونی گل که روزهای شنبه هر هفته از ساعت نه شب از شبکه اصفهان روی آنتن می رود شب گذشته میزبان منصور ابراهیم زاده سرمربی نفت تهران بود.

در این برنامه پخش کلیپی از ابرهیم زاده و سوابق و موفقیت های او در فوتبال ایران و آسیا باعث شد تا اشک در چشمان سرمربی نفت تهران حلقه زند در این زمان مجری برنامه با تغییر فضای برنامه باعث جلوگیری از گریه ابراهیم زاده شد.

ابراهیم زاده در ادامه برنامه با اشاره به اینکه مجبور شدم فوتبال اصفهان را در این زمان رها کنم اظهار داشت: «شرایط برای ادامه همکاری در ذوب آهن فراهم نبود اما امیدوارم تمام اهالی فوتبال قدر هم را بدانند. در ذوب آهن مرا متهم به اعتصاب بازیکنان کردند و شاید این جواب زحمات ما در این باشگاه بود.»

بخش پرحاشیه برنامه مربوط به سوال دادخواه مجری برنامه در خصوص طلب ابراهیم زاده از باشگاه ذوب آهن بود که سرمربی سابق ذوب آهن در پاسخ به این سوال گفت: «بارها با مدیرعامل و اعضای هئیت مدیره باشگاه برای مطالبات خود تماس گرفتم اما آنها حتی جواب تلفن من را نداده اند آیا این رفتار درست بود؟ من تا مهر ماه هیچ اقدامی برای دریافت طلبم از باشگاه نکردم اما پیگیری های من در ادامه هیچ نتیجه ای نداشت تا مجبور شدم با وکیل خود به دنبال دریافت طلبم از ذوب آهن باشم.»

در ادامه این بحث خسرو ابراهیمی  مدیر ذوب آهن بر روی خط تلفنی برنامه آمد و گفت: «شاید آقای ابراهیم زاده با من تماس گرفته و من نتوانستم جواب بدهم اما بعید می دانم اینگونه باشد. من از آقای ابراهیم زاده می پرسم که نمی شد پس از سالها حضور در ذوب آهن یک بار به باشگاه بیایند تا در کنار هم یک چایی بخوریم و مشکل را حل کنیم؟ متاسفانه آقای ابراهیم زاده در حالی از ما شکایت کردند که ایگور کاسترو بازیکن خارجی ما این کار را نکرد.»

در این هنگام ابراهیم زاده پاسخ داد من اطمینان کامل دارم که کاسترو نیز شکایت کرده و به دنبال طلب خود است.

در حالی که بحث میان مدیر عامل و سرمربی سابق ذوب آهن می توانست بالا بگیرد مجری برنامه با میانجی گری از دو طرف خواست به شکل دوستانه مشکل را حل کنند و قضاوت را به مردم بسپارند.

خسرو ابراهیمی نیز در پایان صحبت های خود اظهار داشت به همه هواداران ذوب آهن قول می دهم در لیگ برتر خواهیم ماند و به جایگاه مناسبی در جدول خواهیم رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)