مرجع خبری پرسپولیس : تمرينات پرسپوليس بعدازظهر روز گذشته از ساعت 16 در زمين جديد اين تيم واقع در مینی سیتی به نام زمين مجتمع جنگل‌ها و مراتع برگزار شد.

در اين تمرين بازيكنان پرسپوليس ابتدا به گرم كردن پرداختند و سپس در قالب دو تيم به فوتبال دستگرمي پرداختند. آرفي، باقري و منصوري در اين فوتبال شركت نكردند و فقط نظاره گر بودند.

عباس انصاري فرد و همايون بهزادي عضو كميته فني پرسپوليس از نزديك مانند 2 روز قبل نظاره گر تمرين قرمز پوشان بودند. آنها دقايقي به صورت اختصاصي با بازيكنان گفت و گو مي‌كردند.

مجتبي جباري هافبك تيم گذشته فوتبال استقلال روز چهارشنبه در محل تمرين پرسپوليس حضور يافت و قصد داشت با يكي از بازيكنان پرسپوليس به گفت و گو بپردازد اما دقايقي با هواداران پرسپوليس در خارج از ورزشگاه درگيري لفظي پيدا كرد و اين موضوع با پا در مياني تعدادي از ليدرها به پايان رسيد.
* فرزند مرحوم صفر ايرانپاك بازيكن اسبق تيم فوتبال پرسپوليس در تمرينات اين تيم شركت كرد و باعث شد دقايقي ياد و خاطره اين بازيكن بزرگ در زمين تمرين گرامي داشته شود.


* طبق گزارش شب گذشته مرجع خبری حسين عبدي مانند روز چهارشنبه تمرينات پرسپوليس را از روي سكوها نظاره كرد و هيچ دخالتي در تمرين نداشت و تمرين زير نظر مستقيم احمد رضا عابدزاده برگزار شد.

* محمد پروين و ميثم بائو غايب بودند. جلال اكبري مدافع پرسپوليس زودتر از سايرين تمرين را ترك كرد.

* پرسپوليسي‌ها امروز (جمعه) تعطيل هستند و فردا در دو نوبت ساعت صبح و بعدازظهر به تمرين خواهند پرداخت.

* با توجه به شرايط دشوار مسير زمين تمرين جديد پرسپوليس قرار است اين تيم تا روز دوشنبه در زمين جنگل‌ها و مراتع تمرين كند و پس از بازگشت از تركيه مجددا محل تمرين خود را به موسسه خيريه عمل تغيير دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)