این منابع خبری نوشتند در پی درگیری های یكشنبه شب هواداران دو تیم در شهر استانبول ، یكی از هواداران تیم فنرباغچه به ضرب چاقوی افراد ناشناسی كشته شد .

در این درگیری ها همچنین ده ها تن از هواداران دو تیم زخمی شدند كه برای مداوا به بیمارستان ها انتقال یافتند.
پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی عامل قتل هوادار تیم فنرباغچه آغاز كرد.
تیم فنرباغچه در یك هفته باقی مانده به پایان لیگ فوتبال باشگاه های برتر تركیه در زمین خود ودر یك دیدار پر برخورد مقابل تیم گالاتاسری قهرمان زود هنگام این مسابقات پیروز شد.
در هفته سی و سوم لیگ برتر فوتبال تركیه قهرمان زودهنگام این فصل از مسابقات در برابر فنرباغچه قرار گرفت و تلاش 90 دقیقه ای دو تیم با پیروزی دو به یك فنرباغچه به پایان رسید.
این نتیجه برای بازیكنان و هواداران گالاتاسرای ناخشوشایند بود و موجب بروز درگیریها در زمین بازی میان بازیكنان دو تیم شد و در پایان بازی نیز هواداران گالاتاسرای كه به اتوبوس حامل بازیكنان فنرباغچه سنگ پرتاب می كردند با ماموران پلیس درگیر شدند.
در بازی شب گذشته ابتدا گالاتاسرای با گل دقیقه 25 از روی نقطه پنالتی پیش افتاد اما فنرباغچه با دوگل پیاپی در دقایق 32 و 36 بازی را به سود خود به پایان رساند.
گل گالاتاسرای را آیدین یلماز و دو گل فنرباغچه را پیر اكیل ویبو ،مهاجم كامرونی این تیم به ثمر رساند.
در پایان هفته سی و سوم لیگ برتر تركیه فنرباغچه با 61 امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی لیگ برتر تركیه قرار دارد و گالاتاسرای با هفت امتیاز اختلاف قهرمان زودهنگام این دوره از مسابقات شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)