پرسپولیس نیوز : در آستانه بازی پرسپولیس مقابل پیکان سازمان لیگ با واریز بخشی از درآمدهای پرسپولیس به حساب این باشگاه باعث شد سرخ‌پوشان بتوانند اردوی خود را قبل از این بازی برگزار کنند.

تشکر محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس از مهدی تاج رئیس سازمان لیگ پس از پایان بازی این تیم مقابل پیکان این نکته را رساند که مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس در آستانه به پایان رسیدن لیگ برتر هنوز تمام نشده و شاید اگر کمک مالی رئیس سازمان لیگ به این باشگاه نبود قطعاً سرخپوشان حتی برای برگزاری اردوی پیش از بازی مقابل پیکان هم به مشکل مالی می‌خوردند.

مشکلات مالی باشگاه‌های پرسپولیس آنقدر زیاد هست که حتی اعضای این تیم پولی جهت پرداخت به اتوبوس برای حضور در ورزشگاه آزادی هم نداشتند و با تماس‌های مکرر این مشکل در نهایت حل شد تا سرخپوشان بتوانند خودشان را به ورزشگاه آزادی برسانند.

رزرو کردن هتل هم برای بازی مقابل پیکان یکی دیگر از مشکلات عدیده سرخپوشان بود که البته برای چندمین بار این اتفاق رخ داد تا با کمک سازمان لیگ باز هم این مشکل برای چندمین بار بر طرف شود.

این بار هم سازمان لیگ از محل درآمدهای باشگاه پرسپولیس مبلغی را به حساب سرخپوشان واریز کرد تا در آستانه پایان لیگ بحران بی پولی باز گریبان پرسپولیسی‌ها را نگیرد. سازمان همانند کمک‌هایی که به سایر تیم‌های لیگ انجام می‌دهد این بار هم به موقع وارد عمل شد و باید دید این روند برای پرسپولیسی‌ها در آستانه واگذاری به بخش خصوصی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)