پرسپولیس نیوز : در آستانه دیدارهای پلی‌آف لیگ برتر فوتسال و با عدم حمایت باشگاه پرسپولیس، اسپانسر تیم فوتسال بهزیستی تغییر کرد.

اولین دیدار پلی‌آف لیگ برتر فوتسال روز جمعه هفته جاری (16 خرداد) بین دو تیم مقاومت البرز و پرسپولیس بهزیستی برگزار می‌شود و دیدار دوم نیز 23 خرداد به انجام خواهد رسید.

در آستانه این رقابت، اسپانسر باشگاه پرسپولیس بهزیستی تغییر کرد و از این پس دانشگاه آزاد از تیم فوتسال بهزیستی حمایت می‌کند.

در همین راستا حسین شمس مدیر این تیم  گفت: هر چه با آقای رحیمی مدیرعامل پرسپولیس تماس گرفتیم اما نتوانستیم با او ملاقات کنیم چون گرفتار تیم فوتبالش است. بنابراین وقتی بهزیستی هم اعلام کرد که نمی‌تواند پولی در بخش ورزش حرفه‌ای هزینه کند، با دادکان و پهلوان صحبت کردیم و آنها قبول کردند که دانشگاه آزاد اسپانسر این تیم شود و توافق‌نامه‌ای هم با سازمان بهزیستی امضا شد.

وی با تاکید بر اینکه فعلا نام تیم تغییر نخواهد کرد،‌ ادامه داد: فعلا با همین نام در بازی‌های پلی آف شرکت می‌کنیم و بعد از مشخص شدن تکلیف تیم برای حضور در لیگ برتر، در مورد نام تیم تصمیم‌گیری می‌شود.

مدیر تیم فوتسال پرسپولیس بهزیستی همچنین در مورد شانس تیمش برای لیگ برتری شدن، گفت: شانس دو تیم 50 – 50 است. همان اندازه که تیم کرجی شانس دارد، ما هم شانس داریم. تیم بهزیستی 2 هفته است که خوب تمرین کرده است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)