پرسپولیس نیوز : هافبک جدید تیم پرسپولیس برای پیگیری رضایت نامه اش از باشگاه ذوب آهن به سازمان لیگ رفت.

محسن مسلمان به همراه نماینده باشگاه پرسپولیس پیش از ظهر امروز در محل سازمان لیگ فدراسیون فوتبال حضور پیدا کرد و پس از حدود یک ساعت جلسه با مسئولان کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ دست خالی محل این سازمان را ترک کرد.

وی  درباره علت حضورش در سازمان لیگ اظهار داشت: برای پیگیری رضایت نامه ام که باید از سوی باشگاه ذوب آهن صادر می شد به این مکان آمدم اما متاسفانه هنوز پاسخ مشخصی از باشگاه ذوب آهن به سازمان لیگ ارسال نشده است.

مسلمان در پاسخ به این سوال که آیا این احتمال وجود دارد که اتفاقات نیم فصل گذشته لیگ برتر در خصوص انتقال او به استقلال تکرار شده و نتواند به باشگاه پرسپولیس بپیودند، خاطرنشان کرد: بعید می دانم آن اتفاقات تکرار شود اما هنوز نمی توانم به طور قطع در این باره حرفی بزنم. من با تیم پرسپولیس تمرین هم کرده ام و امیدوارم در نهایت این موضوع ختم به خیر شود.

امام وردی،مسول نقل و انتقالات پرسپولیس که همراه محسن مسلمان به سازمان لیگ آمده بود در این باره گفت: کاروان تیم پرسپولیس فردا عازم ترکیه می شود اما به رغم توافقات کامل با باشگاه ذوب آهن هنوز رضایت نامه این بازیکن به باشگاه پرسپولیس نرسیده است.

وی افزود: طی تماسی که با مسئولان ذوب آهن داشتیم آنها خواستار حضور مسلمان در اصفهان و باشگاه ذوب آهن شدند تا در خصوص مسائل مالی با این بازیکن تسویه حساب کنند. ما از آنها خواستیم تا این مراحل اداری در تهران انجام شود و مدارکش را برای آنها فکس کنیم اما مسئولان باشگاه ذوب آهن اصرار دارند که مسلمان به اصفهان رفته و این کارها را در آنجا انجام دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)