مرجع خبری پرسپولیس : در انتظار شفاف سازی سازمان تربیت بدنی

عباس انصاریفرد پس از اتفاقات اخیر باشگاه پرسپولیس و مصاحبه هایی که اعضای هیئت مدیره علیه یکدیگر انجام دادند ممنوع المصاحبه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که پرسپولیس تنها تیم ایرانی راه یافته به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیاست و باید روز 30 اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی تهران برای صدرنشینی به مصاف الشباب عربستان برود، اعضای هیئت مدیره این باشگاه در مصاحبه هایی که روز دوشنبه انجام دادند، موضع گیری تندی علیه یکدیگر داشتند.

حسین هدایتی رئیس هیئت مدیره و عباس انصاریفرد مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه های خود با مطرح کردن بحث های مالی یکدیگر را متهم کردند که به ضرر پرسپولیس کار کرده اند.

انصاریفرد معتقد بود هدایتی نه تنها کمکی به پرسپولیس نکرده است بلکه 8 میلیارد تومان نیز به این باشگاه هزینه تحمیل کرده است. اما هدایتی توپ را به زمین سازمان تربیت بدنی انداخت و خواستار شفاف سازی مسائل مالی از سوی مسئولان سازمان تربیت بدنی در پرسپولیس شد.

انصاریفرد در حالی این بحث را در یک برنامه زنده تلویزیونی مطرح کرد که به اعتقاد وی سازمان تربیت بدنی بیش از 8 میلیارد تومان به پرسپولیس کمک کرده است. در این میان باید منتظر اظهار نظر مسئولان سازمان تربیت بدنی در مورد میزان کمک این سازمان به باشگاه پرسپولیس بود.

این در حالی است که اگر مبلغ کمک سازمان تربیت بدنی به پرسپولیس چنین رقمی باشد، آنوقت مسئولان باشگاه استقلال این حق را برای خود قائل خواهند بود که به سازمان تربیت بدنی اعتراض کنند چرا که آنها مبلغی کمتر از دو میلیارد تومان از این سازمان دریافت کرده اند.

پس از این اتفاقات برخی مسئولان رده بالای ورزش از انصاریفرد خواسته اند با هیچ رسانه ای مصاحبه نکند و تا مشخص شدن وضعیت این باشگاه سکوت اختیار کند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)