پرسپولیس نیوز :تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه 6 بر یک پاراگ را شکست داد.

 تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز  از ساعت 17:30 با ترکیب بیرانوند، حسینی، گولچ، ماهینی، آرام‌طبع، کامیابی‌نیا، مسلمان، احمدزاده، عالیشاه، انصاری و علیپور در یک بازی دوستانه مقابل پاراگ قرار گرفت.

در این مسابقه که نخستین بازی دوستانه سرخپوشان محسوب می شود، پرسپولیس با ضربه سر سیدجلال حسینی موفق شد دروازه حریف را باز کند. در ادامه مسابقه هم پرسپولیس صاحب یک  گل دیگر شد. این گل به دنبال خطایی به دست آمد که روی علیپور صورت گرفت.

به این ترتیب پرسپولیس صاحب یک ضربه پنالتی شد که این پنالتی توسط حسین ماهینی وارد دروازه پاراگ شد.

در اواخر نیمه اول یک پنالتی دیگر برای پرسپولیس اعلام شد. این ضربه به دنبال هند بازیکن پاراگ به دست آمد. علی علیپور این پنالتی را گل کرد. اما این پایان کار نبود و فرشاد احمدزاده با ضربه سر در دقیقه 42 گل بعدی پرسپولیس را به ثمر رساند. اندکی بعد هم نوبت به گل امید عالیشاه رسید تا نیمه اول با نتیجه 5 بر صفر خاتمه یابد.

نیمه اول این مسابقه با 5 گل به سود پرسپولیس خاتمه یافت. در نیمه دوم پرسپولیس از لوبانف، آقایی، ربیع‌خواه، محرمی، نوراللهی، رحمتی، خالقی‌فر، الوان‌زاده، امیری و بازیکن تستی خود بهره گرفت و یک بار دیگر دروازه حریف را باز کرد. این گل توسط شهاب زاهدی به ثمر رسید.

پاراگ هم از روی نقطه پنالتی یک گل زد تا این دیدار با نتیجه 6 بر یک به سود پرسپولیس خاتمه یابد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)