مرجع خبری پرسپولیس : علی دایی به خاطر انتقاد از انتخاب فامیلی سرمربی تیم ملی نوجوانان 20 روز ساکت شد تا صدای کسی در نیاید اما با ثبت نتایج درخشان تیم امید(یا در واقع ناامید) جای آن نیست که کلیه مسئولان فدراسیون فوتبال هم ساکت شوند؟

تیم ملی بزرگسالان در رقابت های مقدماتی جام جهانی حتی از راهیابی به مرحله پلی آف هم باز ماند و آب از آب تکان نخورد.

تیم های ملی نوجوانان و جوانان از راهیابی به جام ملت های آسیا ناکام مانده و یا در همان مرحله اول حذف شده اند.

و در نهایت تیم امید با در اختیار داشتن 7 بازیکن از ترکیب اصلی تیم ملی بزرگسالان جمهوری اسلامی ایران، به مقام چهارمی بازیهای آسیایی گوانگجو دست یافت و درحالی از کسب مدال ناکام ماند که شرکت کردن و یا نکردن این تیم مساوی با یک نتیجه بود.

پیرترین تیم امید حاضر در المپیک آسیایی 2010 با 24 سال میانگین سنی به ژاپن 17 ساله باخت تا رسانه های عربی تیتر بزنند ژاپنی ها پدران خود را شکست دادند. علیرضا حقیقی 22 ساله را در تهران می گذاریم تا بازی های پرسپولیس برگزار شود و مهدی رحمتی و جلال حسینی بزرگسال را می بریم تا مدافع آخرمان آقای گل شده و 4 گل از جوانان کره بخوریم و دستمان به یک مدال سیاه برنزی هم نرسد.

با این وضع یک نفر پیدا نمی شود عملکرد این فدراسیون با این رزومه در چهار رده سنی را بررسی کرده و همان رفتاری را با مسئولانش بکند که با محمد دادکان به دلیل باخت از پرتغال و مکزیک در جام جهانی 2006  شد ، هیچ کس نیست تا مسئولان مدعی و پرحرف آن را بازخواست کرده و از آنان بخواهد به جای دو سال مصاحبه کردن دو صفحه برنامه ارائه دهند.

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)