پرسپولیس نیوز :  رئیس آکادمی فوتبال پرسپولیس به همراه مدیر استعدادیابی، سرمربی و مربی تیم نوجوانان پرسپولیس پس از حضور در ورزشگاه آزادی گرگان، با لباس ورزشی در زمین تمرین حضور یافته و به آموزش ویژه‌ی برای فوتبال آموزان پرداختند.

در بازدید از مدارس فوتبال پرسپولیس در گرگان، حمید استیلی، بهنام ابوالقاسم‌پور، رحیم یوسفی و مرتضی فنونی‌زاده با لباس ورزشی در ورزشگاه آزادی گرگان حضور یافته و پس از دیدار با مسوولان و کادر فنی تیم‌های رده‌های سنی مختلف پرسپولیس در گرگان، به تمرین و آموزش، فوتبال آموزان پرداختند.

نحوه کار رئیس آکادمی فوتبال پرسپولیس، مدیر استعداد‌یابی، سرمربی و مربی تیم‌های پایه پرسپولیس برای کلیه حاضرین در ورزشگاه آزادی گرگان جالب توجه بود. حمید استیلی همچون سرمربیگری در لیگ برتر، بازیکنان را به آموزش‌های فنی دعوت کرد و از مربیان خواست با ساده‌ترین روش‌ها، بازیکنان را آموزش دهند.

تیم‌های رده‌های مختلف سنی در مدارس فوتبال پرسپولیس در گرگان به گروه‌های مختلف تقسیم و در نقاط مختلف زمین به تمرین پرداختند. بهنام ابوالقاسم‌پور، رحیم یوسفی و مرتضی فنونی‌زاده در این کار حمید استیلی را همراهی کردند.

مسوولان باشگاه نیز در کنار زمین به یادآوری نکات لازم برای مدیران و مسوولان مدارس فوتبال پرداخته و از امکانات و تجهیزات مکان آموزش بازیکنان بازدید به عمل آوردند.

در پایان تمرین مدارس فوتبال، حمید استیلی نکات لازم را برای کلیه رده‌ها یادآوری کرد و امضاء و عکس‌های یادگاری پایان بخش تمرینات فوتبال آموز بود.

حضور در فروشگاه پرسپولیس در گرگان از دیگر برنامه‌های گروه اعزامی به گرگان بود که از کلیه البسه ورزشی بازیکنان بازدید به عمل آمد.

در پایان این بازدید نیز نمایندگان باشگاه پرسپولیس با اولیای فوتبال آموزان به گفتگو پرداختند و نکته نظرات آنها را شنیدند. ضمن اینکه نمایندگان باشگاه پرسپولیس در میان استقبال پرشور فوتبال آموزان و اولیای آنها در دیداری دوستانه در سالن مجموعه ورزشی آزادی به مصاف تیم منتخب پیشکسوتان گرگان رفتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)