پرسپولیس نیوز : تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که علیرضا حقیقی و پیام صادقیان به تمرینات پرسپولیس برگشتند و مجتبی محرمی نیز میهمان ویژه قرمزپوشان بود.

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 16 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد. در این تمرین ابتدا بازیکنان بدن‌های خود را گرم کردند و سپس به کار با توپ، حفظ توپ و پرسینگ و شوت‌زنی به دو دروازه پرداختند.

 

 * پیش از آغاز تمرین دروازه‌بان‌های پرسپولیس زیر نظر بهزاد غلامپور به تنیس‌فوتبال پرداختند.

* تمرین سرخ‌پوشان با صحبت‌های علی دایی آغاز شد.

* پیش از آغاز تمرین رضا حقیقی و سیدصالحی چند دقیقه‌ای با یکدیگر به شوخی پرداختند و همدیگر را با توپ مورد هدف قرار دادند. فرار سیدصالحی از دست حقیقی و پناه بردن این بازیکن در رختکن باعث خنده حاضران شده بود.

 

 * مجتبی محرمی و محمد پنجعلی که در تمام طول تمرین کنار هم نشسته بودند بارها در خصوص عملکرد سرخپوشان به صحبت پرداختند.

* حدود 50 هوادار در تمرین پرسپولیس حضور داشتند.

* شاگردان دایی فردا در دو نوبت صبح و عصر تمرین می‌کنند که نوبت صبح به کار با وزنه اختصاص دارد و نوبت بعدازظهر کار با توپ است.

* بازیکنان پرسپولیس در تمرین امروز ابتدا به دویدن، انجام حرکات کششی و استارت‌های سرعتی پرداختند و پس از آن پاسکاری در حرکت و پاس بلند در دستور کار سرخپوشان قرار داشت. بعد از این بازیکنان پرسپولیس در دو گروه نارنجی و بنفش فوتبال تحت فشار با دروازه‌های کوچک را در برنامه داشتند که این قسمت حدود نیم ساعت طول کشید. در آیتم بعدی  بازیکنان پرسپولیس زیر نظر اعضای کادرفنی به شوت زنی پرداختند که در این قسمت‌ فریادها و تشویق‌های علی دایی جلب توجه می‌کرد.

* هنگام تمرین شوتزنی پیام صادقیان گل زیبایی را به ثمر رساند که با تشویق دایی همراه شد. در این قسمت کری بازیکنان و دروازه‌بان‌های پرسپولیس جالب توجه بود.

* در تمرین شوت به سمت دروازه امیر عابدزاده کری شدیدی با حمید علی‌عسگر داشت که در نهایت علی‌عسگر موفق شد دروازه او را باز کند. همین حرکت باعث شد علی‌عسگر شادی پس از گل عجیبی داشته باشد.

*علیرضا حقیقی پس از سه روز غیبت به دلیل سفر به روسیه، امروز در جمع سرخپوشان حضور پیدا کرد.

*پیام صادقیان نیز که از سفر به عمان بازمانده بود در تمرین امروز پرسپولیس حضور پیدا کرد.

*کریم باقری به دلیل حضور در کلاس مربیگری در تمرین امروز غایب بود.

*یک بازیکن تستی نیز در تمرین امروز حضور داشت.

*حضور کاپیتان تیم کوچولوها و تعریف کردن خاطره بازی با استقلال قبل از دربی گذشته نیز در نوع خود جالب بود. این کوچولو برخورد بسیار گرمی با دایی و پرسپولیسی‌ها داشت.

*اما میهمان ویژه دیگر تمرین امروز شماره 8 سابق سرخپوشان یعنی مجتبی محرمی بود که به تازگی از بیمارستان مرخص شده است. پرسپولیسی‌ها با او نیز برخورد بسیار گرمی داشتند.

 

 محرمی به همراه پنجعلی امروز در درفشی‌فر حاضر شد و مورد استقبال تک‌تک بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم قرار گرفت. خوش و بش مجتبی محرمی و علی دایی از نکات جالب توجه تمرین امروز بود.

*علی دایی در حاشیه تمرین امروز نیز خودش پا به توپ شد و وی دقایقی نیز تلفن همراه خود گفت‌وگو می‌کرد.

*رضا حقیقی نیز پس از رفع مصدومیت از ناحیه مچ پا در تمرین امروز بدون مشکل حضور پیدا کرد و با قرمزپوشان به تمرین پرداخت.

*با توجه به سرمای هوا امروز بیشتر بازیکنان گرمکن به تن کردند تا از هرگونه سرماخوردگی جلوگیری شود.

*در تمرین امروز تنها بازیکنان ملی‌پوش غایب بودند.

*در انتهای تمرین بازیکنان زیر نظر مولایی دقایقی به کارهای هوازی پرداختند.

* در تمرین امروز پرسپولیس، دو تن از لیدرهای استقلال حضور داشتند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)